Honda CBR 1100XX Blackbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackpepper

Rookie
5 jun 2006
15
0
Delft
Te Koop: Zeer mooie Blackbird in de enige juiste kleur, Zwart.


Bj: 1997


Km: richting 70.000 (er wordt nog op gereden)


Met: MRA double Bubble kuipruit (orgineel is aanwezig)
Kleine achterknipperlichten
Alarm met startonderbreker en tweede zender.

Ketting, Tandwielen en zijn goed.

Altijd netjes dealer onderhouden en staat in de winter binnen.

Laat je niet afschrikken door de km's. Dit is een hele mooie en fijne tourmotor waar je nog jaren mee vooruit kunt.

Vraagprijs: €5100,- €4800,- €4500 (moet weg!!)

meer foto's op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/145953699

full
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooie fiets en ze staan bekend om de vele probleemloze km's die je er mee kan maken. Je moet gewoon nog wat geduld hebben, het weer wordt beter en de motorkoorts zal wel toenemen.
 
/kick

Mooie zwarte BB. Ik kan em moeilijk bijhouden in ieder geval :P (of zou dat aan mijn plastictekort liggen? :P)
 
Is dit de carburateur of de injectie versie? Schijnt een aantal pk op het achterwiel te schelen t.o.v. elkaar...
 
De '97 is de carb-versie en heeft dus de 164pk's in plaats van de 152 :)

Hangt van het bouwjaar af, niet van het brandstofsysteem. Verschil zit hem in de wijze waarom Honda de vermogensmeting heeft gedaan. De blackbirds zijn vrijwel even snel. :+
 
Ik ben op zoek naar iets minder "groot". Dit is een fantastische snelweg fiets. Maar het zal -voor mij althans- nooit een gooi en smijt fiets worden, vandaar.
 
Ik ben op zoek naar iets minder "groot". Dit is een fantastische snelweg fiets. Maar het zal -voor mij althans- nooit een gooi en smijt fiets worden, vandaar.

Gooi en smijt fiets erbij?
BB erbij houden kost je 20,- per maand aan wegenbelasting en verzekering en slijten doet ie minder hard met een tweede ernaast.
 
Ik ben op zoek naar iets minder "groot". Dit is een fantastische snelweg fiets. Maar het zal -voor mij althans- nooit een gooi en smijt fiets worden, vandaar.
Je bent dus duidelijk niet bekend met de kleine modificaties die de BB veel gemakkelijker te rijden maken. Zoek eens bij www.blackbirdownersclub.nl op Hyperpro.
Na deze modificatie van 325 Euro lijkt de BB wel 40 kilo lichter te zijn geworden..... Nee, het wordt geen CBR600, maar veel beter kan het gemakkelijk....
 
Je bent dus duidelijk niet bekend met de kleine modificaties die de BB veel gemakkelijker te rijden maken. Zoek eens bij www.blackbirdownersclub.nl op Hyperpro.
Na deze modificatie van 325 Euro lijkt de BB wel 40 kilo lichter te zijn geworden..... Nee, het wordt geen CBR600, maar veel beter kan het gemakkelijk....
:^ Je herkent hem niet meer terug qua rij gedrag :)
 
Mijn BMW K1200RS van 285 kg schoon aan de haak, rijdt ook 10 keer beter sinds de Hyper-Prootjes....

Dus zeker het overwegen waard...
 
Wie weet koop ik wel weer een keer een Bird.. Het is én blijft een hele fijne motor. Maar voorlopig staat mijn keus al vast. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan