Honda CBR 125 Deeltje 3

Hee CBR rijders,
Ik zoek een Nederlandse CBR 125, weet iemand van jullie er nog eentje te koop?
Die dingen zijn knap schaars!
 
Laatst bewerkt:
hey iedereen ben er eventjes tussen uit geweest wegens pc probs, aan alle nieuwe mensen welkom alvast en ivo die bloemerit zie ik zeker zitten zondag, zal is horen voor gps
zal wel leuk zijn als er nog mensen mee zouden rijden uit antwerpen zodat we toch met een paar cbrtjes zijn he groetjes
 
@ van be

das jammer kerel de volgende keer dan greets ivo

@ tdw ja zou zeker leuk zijn als er nog meer mee reden greets
 
Bedankt voor de tip. Woody, maar ik zoek een Nerderlandse motor.
Ik had mijn bericht vrijwel meteen aangepast en toen had jij me al gequote. ;)
 
Ik ben nu ook een trotse eigenaar van een CBR 125! *O*

JK, ik heb vanochtend proef gereden op die zwarte CBR 125 bij Motor Mercuur en het was boven verwachting. Wat rijdt zo'n motor fijn, zeg! :}
Echt tig keer beter dan die XGJAO 150, niet te vergelijken. Deze trilt nauwelijks in het stuur en schakelt en remt lekker licht.
Ik was meteen verkocht en heb de motor gekocht.
Gaaf he? :)
Nu moet ik mijn Dax nog zien te verkopen op Marktplaats, maar dat lukt vast wel. :]
 
Ja, de eerste rit zit er al op. Was zalig om nog eens rond te touren met de moto.
Hier de eerste foto's (met gsm getrokken voor de winkel en op straat :P )









 
Gefeliciteerd Gerdien! Nu nog een andere demper erop met een lekkere roffel en knallen maar.
Laat je nog foto's zien als je 'm hebt?
 
dbpeugeoke en/of tdw

bloesemrit zie ik wel zitten !
check jullie mail voor men gsm-nr en sms/bel me zodra je dit leest om af te spreken :-)
 
Veel succes ermee Gerdien! ;)

Daarstraks in Leuven (aan oprit wilsele) een rode cbr zien passeren (nieuw model) met double bubble screen en andere uitlaat, lekker luid trouwens... :P Iemand van hier?
 
Thnx Van_Be! :)
Ik ga mijn best doen. ;)

Tuurlijk plaats ik hier foto's als ik hem heb, JK.
Zo'n zwarte is best gaaf. Die had ik nog niet eerder gezien.
Ik doe er geen andere uitlaat onder, maar ik overweeg wel bredere banden met een rode bies. Dat lijkt me mooi staan op een zwarte motor met rode vering. :9

Welk merk band is dat touwens met die mooie rode bies?
 
Lezz, ik heb zojuist rode velgstriping besteld.
Ik zag laatst banden met een rode bies, maar ik kan ze nergens meer vinden.
Straks heb ik een geheel zwarte CBR met rode velgstriping, lijkt me mooi. :)
De vering en de stickers op het kontje zijn ook rood.
 
Gerdien, ik zou die band lekker zo laten qua maat. Was er hier niet iemand die er een bredere band onder had gezet en minder grip had met de weg? Het stuurde er niet beter op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan