Honda CBR 125 Deeltje 3

Blue CBR

MF'er
1 mrt 2008
186
0
België
Een deel van alle CBR125-rijders op http://**********.##



*+/- 40 CBR-rijders
*10 andere 125-rijders (o.a. CBF125, Yamaha YZF-R125,...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal mijn vraag maar is herhalen nu we een nieuw deeltje hebben:

heb derjuist iets opgemerkt: mijn temp meter staat normaal tussen streepje een en twee, vanavond stond hij voorbij de helft, bijna in het roode(maar kreeg hem niet in het rood;ja ik heb het geprobeerd)


iemand enig id wat dit probleem is(koelvloeistof iser nog meer dan genoeg;geen lekken te bespeuren)?
is het normaal dat het metertje nooit boven het tweede streepje komt?

tony
 
hey jozzeh

jij nog veel plannen met je repsol

ps mss dat we hier een rit gaan plannen ook intresse

laat voorstellen maar komen he :)
 
zal mijn vraag maar is herhalen nu we een nieuw deeltje hebben:

heb derjuist iets opgemerkt: mijn temp meter staat normaal tussen streepje een en twee, vanavond stond hij voorbij de helft, bijna in het roode(maar kreeg hem niet in het rood;ja ik heb het geprobeerd)

iemand enig id wat dit probleem is(koelvloeistof iser nog meer dan genoeg;geen lekken te bespeuren)?
is het normaal dat het metertje nooit boven het tweede streepje komt?tony
als ik lange tijd (2uur) met de cbr rijd, staat temp meter ook maar op 1/4, dus niet aan of voorbij de helft
zie ook post 2500 in "Honda CBR 125 Deeltje 2"
 
Ditto hier, nog nooooit over de helft geweest. Al rij ik wel rustig bij lange afstanden en als ik "hoog in toeren" rij is dat op korte afstanden..

Lijkt me dus toch niet helemaal in orde.

En ik heb 'n Modelletje 04 gemaakt in 2006; de rood zwarte. Heb een gepimpt achterspatbord en andere achterknipperlichtjes (fotos volgen nog steeds!)
 
Laatst bewerkt:
bij mij toch ook nog nooit geweten dat da voorbij de helft kwam zelfs nie na een trip over de autostrade naar de zee, dus ik zou zeggen binnen doen dat ding voor het opsmoort; een van de dagen terug trotse eigenaar van een cbr 125 eindelijk ; vorige hangt aan den beton op de prins boudewijnlaan in edegem
 
iemand zin om volgende week , als het weer het toelaat natuurlijk,een ritje te gaan maken
moet da nieuw machien rodeeren he is dus iemand ideekes of zo laat maar horen he
 
Vrees dat volgende week der niet goed uit ziet voor 't weer. Maar heb hier alleszins ook wel interesse om eens samen toerke te gaan doen. Heb hier alvast wel 'n toer van 50 a 80 km met een goed stuk landweggetjes en dan een rustiger "tour" stukje langs de ijzer... ;) Maar dan moeten de meesten wel van ver komen hé
 
en om u lijstje volledig te maken rij met een zwarte van 09 en kom uit edegem
dus mensen die samen willen gaan rijden laat maar weten he
 
@ wim mss ergens tussen in afspreken he

@ tdw hey ben van hoogstraten half uurtje van u ongeveer

heb wel zin om donderdag of vrijdag of zo een toer te gaan mee doen ze houden goed weer eind van de week zelfs rond 18 graden

ofwel zaterdag dan kan er meer volk mee mss he ;)

woensdag 01 apr Mooi 15° wind 13 km/uur

donderdag 02 apr Helder 16° wind 11 km/uur

vrijdag 03 apr Helder 17° wind 11 km/uur

greets db peugeoke307
 
Laatst bewerkt:
volgende week ben ik 1 dag 'bezet'... nog niet beslist welke dag, zal donderdag of vrijdag normaal gezien zijn (vrijwel zeker de donderdag). Als het ergens tussen in is, zie ik da wel nog zitten. Ik en Wiim kunnen anders ergens afspreken en dan samen de binnenbanen nemen naar meeting.

Van mij is het metertje nog nooit in het midden komen te staan, nu staat hij meestal in 1/3 door nieuwe koelvloeistof. Anders eens kijken of dat je koelvloeistof nog goed afgesloten is. Koffertje openen en dan met een imbus je "hoofdzetel" losvijzen en er eens onder kijken.

dbpeugeoke307: Nogal ver om te rijden voor zo'n licht moto'ke, maar als we dit hier op poten krijgen om ergens in het midden af te spreken...
 
Laatst bewerkt:
@ jozzeh

daarom ergens tussen antw en brugge mss af te spreken voorstellen zijn welkom he

greets dbpeugeoke307
 
.....een van de dagen terug trotse eigenaar van een cbr 125 eindelijk ; vorige hangt aan den beton op de prins boudewijnlaan in edegem
Was uwe vorige niet één die je gekocht had in 2008 ? Vrij snel accidentje dan gehad, hoe kwam het ?

Meeting: ik stel voor dat we die in juni doen, hebben we de tijd om een mooie rit in elkaar te flanzen en zijn we (hopelijk) van de maartse buien en aprilse grillen vanaf.
Volgende week al gaan rijden lijkt me weinig tijd om iets te organiseren....
 
~
Was uwe vorige niet één die je gekocht had in 2008 ? Vrij snel accidentje dan gehad, hoe kwam het ?

Meeting: ik stel voor dat we die in juni doen, hebben we de tijd om een mooie rit in elkaar te flanzen en zijn we (hopelijk) van de maartse buien en aprilse grillen vanaf.
Volgende week al gaan rijden lijkt me weinig tijd om iets te organiseren....[/quote

in slechte omstandigheden toch gaan rijden he, moest dan ook nog is ergens rap zijn dus goe aant doorrijden en had te laat gezien dat er 1ne van rechts kwam en ja
toen ging het licht uit
 
vraagje aan de kenners onder ons ; als ik die nieuwe heb is het dan beter om hem eerst te rodeeren en dan veranderingen toe te passen zoals andere uitlaat, luchtfilter, enz...
of is het beter dat ik deze al van het begin plaats
en weet er iemand waar ge valblokken kunt verkrijgen en laten plaatsen
als er nog iemand een bodemkuip en of kilometerteller nodig heeft laat maar weten heb ik nog liggen van de vorige
 
vind ik zeker een goed idee van da forum zit goe in elkaar
zeker is gaan kijken en join the club zou ik zeggen
ons eigen forum, nu nog goei weer en we zijn weer blij
 
ik stel voor dat we http://cbr125.forumup.be gebruiken om er onze cbr 125 voor te stellen (foto's, aanpassingen etc), maar dat we hier op motor-forum.nl lekker gezellig blijven kletsen, anders wordt het een warboel om de gesprekken/vragen te kunnen volgen/beantwoorden, denk ik
 
is voor mij ook goed blue cbr

het is zover jonges en meisjes ik ga mijn nieuwe cbr halen bij de dealer
wel in de regen maar soit dus tegen vanavond de eerste pics op de 2 forums
 
@ tdw, super !!! dan krijgen we de langverwachte pics toch nog te zien :)

@ Wiim, m'n vader rijdt met een motorscooter en heeft al meerdere groepritjes achter de rug (zit nu mee in de organisatie van een rit en beschikt over een GPS).

Hij wil gerust met ons meerijden als we meeten.
Moesten jullie nog iemand kennen met ervaring, hoe meer ervaren mensen, des te beter (ideaal is 2, 1vooraan en 1achteraan)

Kan iedereen misschien eens een centraal punt opsommen in/rond zijn gemeente ?
Dit maakt het afspreekpunt zoeken misschien wat makkelijker.

Ik zal alvast starten:
Wijnegem Shopping Center - Wijnegem
Makro - Deurne
 
Laatst bewerkt:
wijnegem is denk ik inderdaad een ideale ligging om af te spreken
in ieder geval toch voor de geen van ons kante he, pics zullen voor morgen zijn
want batterijen van fototoestel zijn plat, als we gaan toeren ik kan ook wel over gps
beschikken op mijn cbrtje
 
Terug
Bovenaan Onderaan