Honda CBR 125 R Nieuwstaat

BeemerBert

Kloon
8 jan 2008
402
0
Heerlen
Verkocht

Honda CBR125R van 2005 slechts 3000 km gelopen.

Gewoon nieuw, alleen wat krasjes van de sleutels op de kroonplaat.
Foto's spreken voor zich.

Mag nu voor een leuke winterprijs weg, vaste prijs 1500 euro.
Inclusief originele uitlaat en motorhoes.

Deze motor heeft nog geen regen gezien :X

http://www.mijnalbum.nl/Album=PBGV4YF4

Foto-KXJ3TCIZ-D.jpg

Foto-GHYRVLW4-D.jpg

Foto-I8HHOKDT-D.jpg

Foto-34LYHRLX-D.jpg

Foto-AMZH7OH3-D.jpg


Geweldige leerfiets voor je zoon of dochter of een goedkoop motortje voor woon/werk.
Motor staat in Heerlen Zuid-Limburg
 
Laatst bewerkt:
Mooi modelletje! Dit model had wel problemen met de bobine herinner ik me en dat is door Honda Nederland gratis verholpen. Is bij deze CBR ook de bobine vervangen? Het kan zijn dat het alleen een bepaald model betrof hoor, van de 2004 weet ik het in elk geval zeker.
 
Is mij niet bekend, maar moet bij de Honda Dealer zo te checken zijn aan de hand van het framenummer dan.

In ieder geval nooit problemen mee gehad.
 
Ahww wat lief :j Ik had een rood/zwarte, was mn 1e motor... Iedere dag bracht ie me naar Amersfoort door weer en wind, en hij liet me nooit staan! Super betrouwbaar en voordelig rijden met deze motor hoor! Ik heb daarna nog 3 motoren gehad, maar op de CBR125R heb ik het meest plezier van allemaal gehad.
En een schopje omhoog.
 
Ahww wat lief :j Ik had een rood/zwarte, was mn 1e motor... Iedere dag bracht ie me naar Amersfoort door weer en wind, en hij liet me nooit staan! Super betrouwbaar en voordelig rijden met deze motor hoor! Ik heb daarna nog 3 motoren gehad, maar op de CBR125R heb ik het meest plezier van allemaal gehad.
En een schopje omhoog.
 
Ik zou zo'n ding best wel erbij willen hebben, af en toe reed ik op de CBR125 van mn broer en dat was altijd dikke pret. Het is alleen dat ik eerst nog een nieuwe schuur in mn tuin moet bouwen voor er een 2e fiets eventueel bij kan... nouja, het past wel in de tuin nu, maar dan moet je m'n vriendin eens meemaken!

Rijd je dochter al iets anders eigenlijk?
 
Ik zou zo'n ding best wel erbij willen hebben, af en toe reed ik op de CBR125 van mn broer en dat was altijd dikke pret. Het is alleen dat ik eerst nog een nieuwe schuur in mn tuin moet bouwen voor er een 2e fiets eventueel bij kan... nouja, het past wel in de tuin nu, maar dan moet je m'n vriendin eens meemaken!

Rijd je dochter al iets anders eigenlijk?

Is op dit moment zoekende *D
Het gaat een Kawasaki er-6n worden.
 
Goeie keus, wel hééééél wat anders dan een CBR125. Dat is meer een vlotte schakelbrommer. Ik houd in elk geval de advertentie in de gaten. De grotere schuur wil ik in elk geval begin van het jaar een beetje bouwen en die moet wel plek gaan bieden voor 2 motoren, ondanks dat ik niet heel vaak rijd is alleen een motorscooter die ik nu heb ook niet alles... ik wil schakelen en of dat nou op 125cc of 1200cc is.. I don't care.
 
Goeie keus, wel hééééél wat anders dan een CBR125. Dat is meer een vlotte schakelbrommer. Ik houd in elk geval de advertentie in de gaten. De grotere schuur wil ik in elk geval begin van het jaar een beetje bouwen en die moet wel plek gaan bieden voor 2 motoren, ondanks dat ik niet heel vaak rijd is alleen een motorscooter die ik nu heb ook niet alles... ik wil schakelen en of dat nou op 125cc of 1200cc is.. I don't care.

Dat is ook de reden dat de Honda weg gaat en er relatief weinig meegereden is door haar, in mei is ze van haar lichte rijbewijs en dan moet het zwaarder :X

CBR staat mooi droog naast mijn Beemer in de garage en we hebben dus tijd tot mei.
In tussen op zoek naar een mooie ER-6n met abs voor die kleine.
 
Mooi apparaat ook. Wat heb je voor de CBR125 teruggekregen als ik vragen mag?
Ik was er al hard voor aan het sparen, maar had al zo'n flauw vermoeden dat ie voor mei 2010 wel weg zou zijn. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan