Honda CBR 400 RR topic


Zo staat mijn 400rr er in de winter bij, lekker in de (nog niet) verwarmde garage met laken.
 
Laatst bewerkt:

En zo zonder laken, wat een plaatje al zeg ik het zelf...

Greetz Storkie.
 
Laatst bewerkt:

En als m,n vriendin niet thuis is staat de 400rr een dagje in huis!!
 
Laatst bewerkt:
x90eihv.jpg

Maar weer een nieuwe foto, de vorige verdwijnen van het Forum.
Over twee weken gaat de nc23 voor nieuwe olie en filters, bougie,s en rem olie.
Een nieuwe choke kabeltje en de 400rr is weer als nieuw.

Greetz Storkie.
 
Beste mede CBR400RR fanaten, lang over nagedacht maar nu hebben we er een gekocht. Een CBR400RR NC23 uit 1988. Mischien kent iemand deze fiets? Hij heeft de Red Bull kleuren zilver en blauw. Kenteken MN-95-KR.
Vrouwtje heeft een CBR600F4 gehad en ik zelf een MV Agusta F4. Wel een verschil, maar het gaat om het rijplezier. De fiets ligt compleet uit elkaar, maar is verder goed. Even wat achterstallig onderhoud wegwerken! Moet nog wat onderdelen hebben zoals een choke kabel, en de remmen en carburateurs worden nog even onderhanden genomen even als de ketting en tandwielen.

Als iemand deze fiets kent, hebben we graag wat achtergrond info. Ben benieuwd hoe ie rijd over een poosje!
 
Hee Bikemotel, ik kan je uit ervaring vertellen dat een nc23 heerlijk rijd.Voor gebruikte onderdelen van een nc23 check even de site van grroxx. Hij heeft er een die in onderdelen uit elkaar ligt. Misschien heeft hij nog iets wat je kunt gebruiken.I.I.G veel plezier met op bouwen van de 400rr.

Greetz Storkie.
 
Laatst bewerkt:
Jazeker wel, ik heb afgelopen Zondag nog 120 km gereden op mijn nc23.Hij staat nu te wachtten op een nieuwe achterband(BT090) verse olie en filters etc ff lekker afstellen, volgende week is de 400rr weer als nieuw. Eind mei een lang weekend met 13 anderen de bergen van Belgie onveilig maken.
Zou het leuk zijn om een meeting van cbr400rr rijders te organiseren een ritje met z,n allen?

Greetz Storkie...
 
Ja dat is i.d.d een klein(baby blade)probleempje!!
Maar ik ga toch eens uitzoeken hoeveel animo er is voor z,n meeting.
Ik begin met alle 400rr rijders die ik op het forum kan vinden een pb te sturen!!

Verzamelen ergens in midden Nederland, de nc 23 en nc29 bij elkaar, koffie en sterke verhalen.
Lijkt me wel wat.

Greetz Storkie.....
 
'Waarom nog geen CBR 400 RR topic? Topic' > 'Honda CBR 400 RR topic'
 
Jazeker wel, ik heb afgelopen Zondag nog 120 km gereden op mijn nc23.Hij staat nu te wachtten op een nieuwe achterband(BT090) verse olie en filters etc ff lekker afstellen, volgende week is de 400rr weer als nieuw. Eind mei een lang weekend met 13 anderen de bergen van Belgie onveilig maken.
Zou het leuk zijn om een meeting van cbr400rr rijders te organiseren een ritje met z,n allen?

Greetz Storkie...

Ik stel voor bij ons, schitterend rijden bij ons! Ik neem jullie wel mee voor een rondje Groningen en Drenthe. Zorg ik voor de koffie ook! Ik hoop de Baby Blade (NC23) in een week of twee op de weg te hebben.
 
Klinkt mij als muziek in de oren! Word voor mij een mooi ritje vanuit Noord-Holland.Eigenlijk zouden we een datum moeten gaan vastzetten?!Zodat ik een aantal andere 400rr rijders(sters) concreet kan gaan aanspreken.We zijn i.i.g. al met z,n drieen...

Keep it up....
Groet Storkie....
 
Klinkt mij als muziek in de oren! Word voor mij een mooi ritje vanuit Noord-Holland.Eigenlijk zouden we een datum moeten gaan vastzetten?!Zodat ik een aantal andere 400rr rijders(sters) concreet kan gaan aanspreken.We zijn i.i.g. al met z,n drieen...

Keep it up....
Groet Storkie....

Stel maar een datum voor, wij zorgen voor de koffie. Mail me de datum zodat we zeker zijn dat er plaats is bij ons.
 
woehoeee.. al wel met z'n 3en!!!
we moeten Jolan anders ook ff meevragen, zag op zijn motorstek dat hij ook een BabyBlade heeft!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan