Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welk type heb je? Ik ben sinds een week of 2 de trotse eigenaar van een NC29! Met een motowaki uitlaatsysteem
Dan nog maar een actiefotootje...
(Afbeelding)
[me]Dirkie op Zandvoort[/me]
PS: Ik heb idd de ducktape edition!
Dan nog maar een actiefotootje...
(Afbeelding)
[me]Dirkie op Zandvoort[/me]
PS: Ik heb idd de ducktape edition!
...Zeker een mooie fiets En op de vraag waarom er nog geen cbr400rr topic is... Er lijkt niet zoveel animo voor te zijn Ik heb het ook al een keer geprobeerd, maar er zijn denk ik gewoon te weinig mensen met deze motor. ..
Zeker een mooie fiets En op de vraag waarom er nog geen cbr400rr topic is... Er lijkt niet zoveel animo voor te zijn Ik heb het ook al een keer geprobeerd, maar er zijn denk ik gewoon te weinig mensen met deze motor. Maar laten we proberen dit topic hoog te houden! Misschien kun je nog wat meer vertellen; is dit je eerste motor, (en zo nee, wat had je hiervoor), waarom is je keuze op deze motor gevallen, wat wil je er eventueel nog aan veranderen etc..
Neem anders ook een keer een kijkje in:
MF Honda CBR Topic part XXIII
[me]zZlaapkopZz vind de Baby-blades wel stoere fietsjes... [/me]
Ik heb hetzelfde met me GSX-R 400. Via de search heb ik nog een handje vol (sterk) veroudere topics kunnen vinden over deze motor. Maar niet meer dan dat.
Van alle 400cc SS fietsen lijkt deze nog wel het minst voor te komen.
Wel jammer, ik zou graag ik contact komen met mede (ex)eigenaren. Zelfs op 400cc.nl is er niemand.
Heheheh, ik zal eens op het volwassenbladeforum kijken
hele fijne fiets, todat ik um opblaasde, waren toendertijd maar 10 stuks van in Nederland, 3 maanden moeten wachten op onderdelen.
Zo dat heel weinig dan.
Wat waren jou ervaringen met deze fiets? Sterke/zwakke punten?
Ik heb het Gk76 model (vanaf 1990).
We kunnen er natuurlijk ook een 400CC (super)sport forum van maken
Nee dit is mijn 2e fiets. Ik heb 10 jaar op een CB-1 gereden, nadat deze gestolen werd ben ik even aan het denken geslagen wat terug te kopen maar naar lang wiken en wegen toch maar weer voor een 400CC gekozen ivm het bochtengedrag, wendbaarheid en in dit geval voor de looks. Daarnaast is het ook een stukje zelfbescherming, ze zijn gewoon beter te voorspellen dan die grote bakbeesten met heel veel PK's die je toch zelden gebruikt.
Momenteel zit er een tegekke demper op maar als ik het gas dichtgooi lijkt er wel een klep terug te slaan wat een aardige tik geeft. Deze zou ik er graag uit willen hebben....maar even kijken of iemand dit zou kunnen. Verder wil ik m gewoon zo houden, m.u.v. voorrem is hij redelijk origineel. Dus dat kan mooi zo blijven
Ik heb de gsxr400rr gehad, bouwjaar 91 en deze in 92 gekocht, het was maar voor korte duur, na 3 maanden heb ik um opgeblazen, de toerenbegrenzer was eruit gehaald.
Als je dan met 230 km/uur net ff in spiegel kijkt en je ziet een leuke witte rookpluim achter je hangen dan is dat wel schrikken.
Ik vond het een super machientje wat geweldig stuurde en waar je leuke wheelies mee kon maken.
Zwakke punten heb ik in die tijd niet kunnen ontdekken. Na die drie maanden van wachten op onderdelen uit Japan alles in elkaar gezet en heb um toen ingeruild op een zxr750.
Dus veel heb je hier niet aan.