Honda Cbr 600/1000RR Voorjaarsmeeting!

JunioRR

MF veteraan
18 aug 2006
4.417
0
Omgeving Deventer
Honda CBR 600RR/1000RR Meeting!


1 Mei 2011

Tijd 13:00


Harderwijk, Strandboulevard West​



rrmeeting305.jpg




Ik denk dat het tijd is voor een voorjaarsmeet.
aangezien het volgens mij velen wel is bevallen in harderwijk heb ik dus deze locatie maar aangehouden.

Mischien een beetje kort door de bocht maar ik heb als datum maar 1 mei geprikt.
voor de gene die niet kunnen sorri maar het is altijd moeilijk om daar een besluit in te nemen.
Wie komen er allemaal :?


600RR:

EstheRR
Kea *O*
Slipstroom heeft iets wat zeer vermoeiend is :+
w@llie
Rob-RR
BusteRR
gewoon sven
Rob-RR
Asjin inclusief aanhang RR´s

1000RR:
JunioRR
MaRRioblade
Digger zonder blade maar moet komen!(met eventueel scooterttttt)
Tetsu
Baba-san
Brander
TiMMieJ o.v.b.
..:: Mike ::.. o.v.b.
mr fireblade
Alarms
Zaad
Nameless
Onewheel

Vreemde vogels:
Jeronimerel
Pieterrr
gixxer-san
 
Laatst bewerkt:
*O* 8-)
Het zou weleens tijd worden dat ik mijn gezicht ook weer eens liet zien op een meeting aangezien ik heel 2010 heb overgeslagen, volgens mij :X -O-
Anders hebben we altijd nog de herinneringen van 2009 O-)
full
 
Kom ook wel weer ff meekijken :Y

@ Baba, Kea *O* , Tetsu EN & Eenwielte (die zich natuurlijk nog gaat aanmelden) en......:
Wel ff een verzameltpuntje afspreken om samen richting H'wijk te rijden :Y :] :Y
Shell-Muiderberg lijkt me een mooi afspreekpunt, kunnen we kijken of het A6 + polder wordt of A1 + A28 *D
 
Laatst bewerkt:
Kom ook wel weer ff meekijken :Y

@ Baba, Kea *O* , Tetsu EN & Eenwielte (die zich natuurlijk nog gaat aanmelden) en......:
Wel ff een verzameltpuntje afspreken om samen richting H'wijk te rijden :Y :] :Y
Shell-Muiderberg lijkt me een mooi afspreekpunt, kunnen we kijken of het A6 + polder wordt of A1 + A28 *D

Is goed, :]
 
Ga mijn best doen om er even bij te zijn dit jaar ;). Kan de 1000 eens een stukje rijden dit jaar ;). Maar voor nu dus nog even onder voorbehoud.
 
Misschien dat ik ook wel kom... Sinds vandaag is de kogel door de kerk!
Ik ga terug naar de Honda SS en ipv een 600RR dit keer een Blade HRC van 2010 *O*

(Ga het alleen nog niet in mijn vaste topic vertellen, ze zien het vanzelf wel :+ )
 
Kom ook wel weer ff meekijken :Y

@ Baba, Kea *O* , Tetsu EN & Eenwielte (die zich natuurlijk nog gaat aanmelden) en......:
Wel ff een verzameltpuntje afspreken om samen richting H'wijk te rijden :Y :] :Y
Shell-Muiderberg lijkt me een mooi afspreekpunt, kunnen we kijken of het A6 + polder wordt of A1 + A28 *D

Lijkt mij leuk *D
 
vraagje, ik woon in Elburg, vlakbij harderwijk, gaan jullie ook richting Elburg? Zoja dan wil ik wel langs een weg staan om foto's te maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan