honda cbr 600 f 1998

peterzwaan

Rookie
16 okt 2010
4
0
den haag
ging vanmiddag stukje rijden en na 2k msta ik voor een stoplicht wil weg rijden dat ging maar in de bocht slaat motor uit en krijg hem niet meer aan de praat alle verlichting doet het maar starten wil die niet meer .geeft geen kik meer balen 3,5 km naar huis lopen . wie kan mij helpen is het de spannings regelaar er waar zit die precies bij de honda cbr 600 f
 
ging vanmiddag stukje rijden en na 2k msta ik voor een stoplicht wil weg rijden dat ging maar in de bocht slaat motor uit en krijg hem niet meer aan de praat alle verlichting doet het maar starten wil die niet meer .geeft geen kik meer balen 3,5 km naar huis lopen . wie kan mij helpen is het de spannings regelaar er waar zit die precies bij de honda cbr 600 f


Startmotor draait nog wel ? Killswitch? :X

Heb het ook eens gehad met een F3 die na een paar honderd meter afsloeg.....bleek een kapotte brandstofpomp te zijn. :/
 
het kan natuurljik de spanningsregelaar zijn maar ook andere dingen ;)

als hij nog hetzelfde zit als bij het 94 model dan zit hij achter de rechter achterkuip. (Dus aan de rechterkant (als je erop zit de rechterkant, van voren gezien de linkerkant ;)) net na waar je zit)
Mocht je deze gaan vervangen dan moet je wel een met koelribben kopen maar ik denk niet dat je de orginele nog ergens kan krijgen.

Bij mij startte de motor trouwens soms wel en soms niet en dan viel ie uit en als de boel was afgekoeld deed ie t wel weer. Dus als de spanningsregelaar te warm werd stopte die ermee.

succes
 
Bekijk ook eens je draadboom bij het balhoofd.

Op het moment dat jij een bocht omgaat treedt er wringing op in je draadboom en kunnen aders uit elkaar getrokken worden. Zoek de kapotte draad in het veiligheidscircuit na de killswitch tot aan de veiligheidsschakeling onder je buddyseat.
 
Mocht je deze gaan vervangen dan moet je wel een met koelribben kopen maar ik denk niet dat je de orginele nog ergens kan krijgen.

Bij mijn weten zijn deze nog te verkrijgen, alleen een stuk duurder dan de imitatie. Ook zit er op de imitatie 3 jaar garantie en op de originele geen.

Bij mijn 2000 600f zit de spanningsregelaar ook nog steeds achter de rechter achterkuip zoals fietsertje zegt.

Probeer trouwens je accu op te laden...wanneer de motor dan weer zonder problemen loopt is het bijna zeker de spanningsregelaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan