Honda CBR 600 F2 ´92 - Vraagprijs 1695,-

:) dankje Gerard.. ik zie dat jij dr grote broer bestuurt! Je weet dus hoe lekker ze rijden :)..

Bij deze nog een kickje!
 
schoppie! Wellicht morgen op de weg te bewonderen zowaar.. maar de vooruitzichten zijn somber dus ik hou nog een slag om de arm :)
 
Thanks Melchior! Spaarpot nog steeds niet vol genoeg? ;)..

Ik hoor van veel mensen wat maar tot nog toe maar één die serieus langs is geweest.. Kom op mensen, deze motor ziet er echt goed uit!
 
Poeh! Ik ben 25 en heb daar gelukkig nooit last van gehad... Het hangt er ook een beetje van af hoe je het wilt doen; officieel via kenteken of op het gas oid... nogmaals, ik heb er geen verstand van maar er zijn genoeg topics over te vinden denk ik..! Ik heb iets gehoord van 250 euro laatst maar of dat een reëel bedrag is kunnen anderen je wel vertellen.. We kunnen in ieder geval best eens praten om je een beetje tegemoet te komen in de aankoopprijs hoor..
 
gisteren 100 heerlijke km´s erbij opgezet! Fototijd heb ik laten schieten omdat ie niet gepoetst is/was.. Maar hierbij wel een kickje!
 
De motor is nog te koop :).

De "schade" voor zover je het zo kan noemen, is ontstaan bij het manoeuvreren uit de garage door de vorige eigenaar (die hem 16 jaar heeft gehad, zie verhaal in starttopic).. bij het manoeuvreren is er iets tegen aan gevallen oid denk ik, waardoor er een butsje in de tank zit.. hier zit nu dus een sticker overheen en voor de symmetrie is er aan de andere kant net zo'n sticker overheen geplakt door de vorige verkoper.. PB me anders met meer vragen, dat praat wat makkelijker :)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan