Honda CBR 600 F2 ´92 - Vraagprijs 1695,-

sjeestom

MF'er
13 feb 2008
116
0
Groningen
img2011060400283.jpg


Zo. Bovenstaande motor hebben we het over!
Ik kan er eigenlijk erg kort over zijn, maar daar houden jullie niet van.. dus ik barst los! De motor bevalt uitstekend, rijdt heerlijk en ziet er voor haar leeftijd (t kost geld, dus is vrouwelijk..) nog erg goed uit denk ik!

Op papier ben ik de vierde eigenaar, maar dit vertekend: de eerste eigenaar heeft haar een jaar of 3 in bezit gehad, voor ze overging naar haar tweede baas. Deze is maar liefst zestien (!) jaar lang eigenaar geweest en heeft de motor altijd behandeld alsof het een van zn kinderen was. De motor is toen betrokken in een ruildeal met een auto en is door de derde eigenaar direct doorverkocht aan mij. Ik ben dus eigenaar sinds dit voorjaar.

Waarom dan nu al weer weg doen hoor ik jullie denken? Erg simpel: mijn vriendin en ik denken er serieus over na om voor langere tijd naar het buitenland te vertrekken (is ons beide al erg goed bevallen) en ik vind het zonde om haar te laten verstoffen en niet een nieuw baasje te gunnen. Bovendien kunnen we het geld wel gebruiken voor de onkosten die we moeten gaan maken. Let wel, men hoeft nu geen 500 euro-achtige biedingen te gaan plaatsen! De motor hoeft absoluut niet weg om het geld.. Maar het is gewoon zonde omdat ik er ook niet meer aan toe kom om op te sturen.

Alle slijtage onderdelen zijn in een superstaat! Denk hierbij aan:
- Nieuwe accu
- ZGAN voorband
- ZGAN achterband
- ZGAN ketting + tandwielen
- nieuwe voorvork keerringen
- nieuwe Sebring sportuitlaat, prachtig geluid! (waarde: 475 euro!)
- alle vloeistoffen en filters recentelijk ververst (geen bewijs, helaas.. maar alles staat keurig op peil met een mooie kleur!)

Verder kun je zien dat de motor van een liefhebber is geweest (deze credits ga ik niet op me nemen, daarvoor heb ik dr te kort..) en ook zo is behandeld! Toen ik de motor kocht zat de niet-uitgepoetste wax nog tussen de naden van de kappen..

Het is een erg mooie, origineel NL-se motor (dus makkelijk op 25kW te zetten..) die heerlijk rijdt.. Uiteraard is de originele uitlaat aanwezig om de motor weer helemaal fabrieksorigineel te maken, maar met het geluid van de Sebring zul je daar wel twee keer over denken.. gok ik zo.. :).

Voor wat betreft schade: de oplettende kijker heeft het ongetwijfeld al gespot: de motor heeft een buts op de tank zitten die aan beide kanten met een carbon sticker is weggewerkt.. Aan één kant kan ie er dus af en zit er mooie rode lak onder.. de andere kant kan je er ook afhalen maar dan zit er een buts onder :P.. anyway, dat is de enige 'serieuze' beschadiging.. verder zul je een paar minieme plekjes vinden (kan er evt. fotos's van maken) maar het valt echt onder 'gebruikssporen' .. en dan ook echt minieme gebruikssporen :)..

Tot slot, niet geheel onbelangrijk: De km stand van de motor is een zeer acceptabele 433xx kilometer. Hij is te bezichtigen in Groningen.

Zoals in de titel vermeld : de VRAAGprijs is 1695 euro.

Volgens mij heb ik alles vermeld zo, mochten er nog vragen zijn.. barst los!
img2011060400284.jpg

img2011060400285.jpg

img2011060400286.jpg
 
Dit krijg je dus als je zo'n uitgebreide advertentie neerzet... geen reacties omdat niemand wat te vragen heeft.. :P
 
Duocover zit er bij mijn weten standaard niet bij.. ik heb hem in ieder geval niet.. Het onderhoud is perfect voor mekaar.. opstappen en rijden! Ik heb nergens bonnen oid van maar het straalt er van af dat deze motor prima in orde is.
 
ja veel interesse maar no money, ik dacht dat ik sneller aan een motor zou kome.. maar rijd nu maar op familie erfgoed== Suzuki gs 450 L (met de L van LELIJK) :X

interesse genoeg, dus ik spaar rustig verder :Y

kick :W
 
haha, ik moest het ook doen met een nighthawk van 500 euro als eerste motor.. langzaamaan kom je er wel.. hoe dicht zit je in de buurt van mn VRAAGprijs dan? ;)..
Stuur anders even een PB'tje..
 
wel gezellig he, tegen jezelf praten :X

maar nu heb je een antwoord! Goedenavond meneer.

nog steeds niet verkocht?
dacht dat t stukkie sneller zou gaan.. -O-


:W
 
neuh her en der wel eens een vraagje.. of wat interesse.. maar nog geen serieuze kopers.. Na morgen heb ik zelf vakantie dus hopen op wat mooi weer, dan kan ik er zelf lekker op sturen!
Na het volgende ritje + poetsbeurtje (want dat hoort voor mij bij elkaar..) zal ik zorgen voor hi-res nieuwe pics :)..

Nog mensen die iets bijzonders willen zien??
 
Terug
Bovenaan Onderaan