Honda CBR 600 F2 BJ 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mc Lauwie

MF'er
2 nov 2007
73
0
Amersfoort
Beste allemaal,

Hierbij zet ik namens een vriend van mij zijn motor te koop. Het betreft zoals de titel al doet vermoeden een Honda CBR 600 F2, deze met de volgende eigenschappen;

- 25kw begrenzing, op kenteken vermeld
- Ingekorte std uitlaat met prima geluid
- Minimale gebruikers krasjes
- de teller geeft 39.xxx km aan and still counting
- banden zijn redelijk, voor & achter 70%
- staat in omgeving Amersfoort

Bij vragen of opmerkingen, brand los! Zowel in dit topic, of als op zijn email adres, namelijk:

guido_no11 AT hotmail com

Verder natuurlijk voor de liefhebbers een aantal mooie foto's verwerkt in onderstaande link:

http://picasaweb.google.nl/Laurensv...hkey=Gv1sRgCKmIzNuhyYLIFQ#5395011309929493474

Vraagprijs voor al dit moois? € 2200,-

Mvg,

Guido en Laurens
 
Zo dat daalt hard! Kick voor deze motor :) Niemand interesse? Doe een goed bod en we nemen deze in overweging...

Succes met bieden O-)
 
Laatst bewerkt:
Dag oma :+

Is deze niet al weg?


full

full

full

full

full

full

full


:]
 
Haha bedankt opa! Hij is absoluut nog te koop! Nog mensen met interesse? Doe een bod, wie weet komen we er wel uit..

O-)
 
Laatst bewerkt:
mijn motor moet eerst weg voor ik kan(geld)/mag(ruimte) bieden :N
*zeker interesse :W *


budget is helaas gedaalt, succes nog!
 
Laatst bewerkt:
Is er misschien iets van een reparatie geschiedenis? Zou graag willen weten wat er nog aan is vervangen (of wat dan ook) en wanneer dit is gebeurd. Interesse ;)
 
Reparatie geschiedenis is er niet, echter is deze motor bijna een jaar geleden gekocht bij een dealer waar uiteraard een aflever beurt is gedaan. Waarvan de aankoopbon nog aanwezig is! Verdere onderhoud is gewoon altijd het ketting smeren geweest en netjes wassen!

Ik hoop zo je vraag een beetje te hebben beantwoord :D
 
Is het veel werk om die clip-ons om te draaien? En moet je er dan ook gaatjes in boren om de schakelaars vast te kunnen zetten?

Kickje!
 
Wat een kickers! :D

Clipons omdraaien is vrij simpel, gaatjes boren is niet nodig. Enkel klein stukje vijlen vereist, wanneer je ze omgedraaid erop zet zie je gelijk waar het vijlen noodzakelijk is!

Nog serieuze bieders in de zaal?
 
Moooooooiste kleurstelling en absoluut het geld waard. Dit zijn clip ons:

Clip-ons-and-risers.jpg
 
Nope inmiddels verkocht! Helemaal vergeten deze te closen, mag dicht dus! Of kan ik dat zelf ergens regelen?

GR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan