Honda CBR 600 F2 PC25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Kan je mij je bodemprijs pmen?
Als ik me daar in kan vinden komen we dichtbij een deal denk ik.
:W
Groet,

Ramses

Mailen mag ook: Ramses.vandenberg[apestaart]gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Leuke, betaalbare instap sportfiets! Net plaatje zo: kleurstelling, staat van 't geheel (op 't eerste gezicht), knippers en dempertje. KM stand is natuurlijk andere koek, maar als er blokken zijn die dat aankunnen, dan zijn het wel de onverwoestbare F2 blokken! De prijs lijkt me ook echt niet verkeerd zo al met al! Gaat helemaal goedkomen, succes met de verkoop!
 
Leuke, betaalbare instap sportfiets! Net plaatje zo: kleurstelling, staat van 't geheel (op 't eerste gezicht), knippers en dempertje. KM stand is natuurlijk andere koek, maar als er blokken zijn die dat aankunnen, dan zijn het wel de onverwoestbare F2 blokken! De prijs lijkt me ook echt niet verkeerd zo al met al! Gaat helemaal goedkomen, succes met de verkoop!
Die van mij, een F3, zit al over de 80.000 km heen, en loopt nog als een zonnetje...
 
De motor is te bezichtigen in Huizen :)

Motorblokken zijn inderdaad oersterk. De motor heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
 
Mooie beginnersbike met een strakke kleur en een gave uitlaat. Motorblok is onverwoestbaar, spreek uit ervaring met een F2 uit 1994 (60k km op de teller and counting) 8-)

Voor dat prijsje gaat iemand er vast heel gelukkig mee worden. Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan