Honda CBR 600 F3 1997 20500km €2500

Bernd

MF'er
23 apr 2005
36
0
- TYPE Honda CBR 600 F3
- BOUWJAAR 1997
- KLEUR Rood Wit Zwart
- KM STAND 20500 km
- EXTRA’S Arrow demper, Double Bubble kuipruitje (zwart), verstelbare rem- en koppelingshevel, kleine carbon knipperlichten (voor en achter optioneel, originele aanwezig)

747d0f73.jpg


36172355.jpg


91d30383.jpg


bc923d32.jpg



Voor meer, grotere of foto's van specifieke delen van de motor, graag even PM ! :)

- PRIJS 2600,00 2500,00
 
Laatst bewerkt:
- Originele uitlaat is niet aanwezig!
- Motor is gekocht bij de dealer met 16500km op de teller (factuur aanwezig).

Bedankt voor de reacties per mail!


schupje :) !


edit:

- Motor heeft altijd in een afgesloten garage gestaan.
- 1000km geleden een nieuwe gel-accu (winterperiode gekoppeld aan CTEK druppellader).
- Remblokjes voor en achter zgan.
 
Laatst bewerkt:
Inruil helaas niet meer mogelijk '(
 
Laatst bewerkt:
Omgeving Roermond, Midden-Limburg!

De motor wordt verkocht vanwege een aankomende stage in het buitenland.
 
Bij aanschaf van de motor heb ik een 25kw setje genomen. Deze is er echter nooit ingezet. Dus een 25kw setje is aanwezig, maar de motor staat gewoon met vol vermogen op de papieren!
 
Laatst bewerkt:
Geloof het of niet, gister was het hier prima weer in de middag. Dus lekker nog even een stuk gereden! :) *bijnaweekendschop*
 
Ow, helemaal niet gezien! Sorry :X Ik zal vanavond even lezen en reageren!
 
'Honda CBR 600 F3 1997 20500km' > 'Honda CBR 600 F3 1997 20500km €2500'
 
Ja vertel mij wat.. -O-

Er zit niets anders op dan wachten en hopen op een gelukkige koper. Verkoop wordt wel lastiger, gezien ik op zeer kort termijn in het buitenland zal zitten. Maargoed, anders voor de komende tijd maar even wat lenen ter overleving en dan zien we volgend jaar wel weer :$ .
 
Ja vertel mij wat.. -O-

Er zit niets anders op dan wachten en hopen op een gelukkige koper. Verkoop wordt wel lastiger, gezien ik op zeer kort termijn in het buitenland zal zitten. Maargoed, anders voor de komende tijd maar even wat lenen ter overleving en dan zien we volgend jaar wel weer :$ .

Tja, met die informatie zul je geen kopers lokken. Iedereen wacht tot je echt vlak voor je vertrek zit in de hoop dat de prijs nog wat zal zakken omdat je hem dan echt kwijt moet.
 
Het punt is dat ik al in het buitenland zit. Als ik al bereidt was verder te zakken met de prijs, dan had ik het wel gedaan. Vandaar mijn vorige post. De motor staat uiteraard nog gewoon te koop.

Het ziet er naar uit dat ik midden oktober weer een weekje in Nederland ben. Wanneer er vragen zijn, zal ik wat later reageren dan normaal. Internet is hier nog niet optimaal in werking.
 
tsjah.. dat zou ook nog een optie zijn. Maar zoveel kost de motor omgerekend in de maand niet. Ik weet het allemaal even niet meer :/.
 
Terug
Bovenaan Onderaan