Honda cbr 600 F3 1997 (stuntbike) €1500

X_er

Die hard MF'er
16 feb 2009
277
8
enschede
Het is maar voor hele korte duur geweest (lees ongeveer 3 maanden) maar ik ben echt zoooo verkocht van de supermotards dat ik er 1 MOET hebben. Ik wou graag een DRZ en zonder geld kom je nergens :+

Hierbij zet ik dus mijn F3 te koop.

Zo staat hij er nu bij:

q6sMZ.jpg

BGxRz.jpg

zQGQE.jpg

mPiQ6.jpg

Wu2Lq.jpg

ymWzF.jpg


Staat 25 kw op kenteken maar is VOL VERMOGEN

Achter Zijkappen en onderkuip zitten er ook bij in de achterkappen zitten 2 gaten (om het zadel eraf te schroeven zonder de zijkappen eraf te halen) en ze zijn ingekort tot aan de achterkant van de zadel.

Zijkuipen hebben aan 1 kant wat schuifschade.

Hij is volledig stuntklaar:

- Val beugels
- Wheeliebar (korter als 12 uur)
- Doorgeluste handrem (1 remklauw achter, te bedienen met handrem op het stuur en voetrem.
- Stalen remleidingen voor
- +1 voor en 54 tands achter (voorste weet ik niet precies)
- Tankdeuk met siliconenkit voor grip
- Kabelboom weggewerkt onder de tank
- Clean air mod
- Handmatige NAKS
- Clipons geflipt (zodat ze recht komen te staan)
- Gat in achterkant van zadel (om in te staan met je voet)


Enigste nadeel die ik zou kunnen vinden is de Nak of de Naks , een van beide is versleten, hij ratelt als het koud is maar als hij warm is is het weg.

Motorblok zelf is 100% in orde en rijd als een zonnetje, starten en lopen! nooit problemen mee gehad.

heeft extra olie in het blok zodat ook bij wheelies hij goed gesmeerd blijft!

De kilometer stand weet ik niet, hij heeft sinds de vorige eigenaar geen kilometer teller/cockpit meer.

Verlichting zit er uiteraard op, voor een kleine spot, en achter een kleine led achterlicht. Remlicht op de voorrem werkt, en remlicht op de voetrem werkt niet (sensor zit onder de tank weggewerkt ivm geen ruimte door de handrem)

Ook zit er een inklapbare spiegel enduro spiegel op van mad head, knipperlichten zitten er niet op, zijn wel te monteren want de kabelboom is helemaal compleet.

Achterband zit een minuscuul klein gaatje in en loopt dus heel langzaam leeg (te verhelpen door een prop of fietsband plakkertje aan de binnenkant!) de band zelf heeft nog ruim 3 mm profiel.

Voorband is wel aan vervanging toe (ex circuit bandje)

Ketting en tandwielen kunnen nog een hele tijd mee, de ketting word elke week 1 keer goed gesmeerd.

Dit allen voor een nederige prijs van €1500

Word dagelijks nog gebruikt voor woon-werk verkeer en heerlijke stukjes rijden in de buurt.

Er word niet meer mee gestunt, dit ivm met geen legale plek om te stunten in de omgeving.

Ondanks dat er mee gestunt is, een super fiets om misschien wel terug te bouwen naar orgineel, om mee te stunten, of een streetfighter van te maken (hoewel hij nu al een streetfighter is! :9 )

Als je nog iets dwars zit, Vraag maar raak!
 
Laatst bewerkt:
kleine schop, valt heel wat leuks mee te beleven deze fiets!
1007146656_6_G2Qf_1.jpeg

Ik maak ook foto's van bepaalde onderdelen van de motor op aanvraag!
 
laat je vooral niet afschrikken dat het een stuntmotor is geweest! niks mis mee!
 
kickje! Zeker dat je er niet lang gebruik van gemaakt hebt, jammer..
Maar DRZ kicks man, rocken met die hap })

Ik zal hem ook ff onthouden, aangezien ik nu ff stunterloos ben. Moet ff wachten tot me auto verkocht is :9
 
De vorige eigenaar van die fiets, heeft hem 5 jaar gehad.
Ook zitten er RVS bochten onder, dus geen gezeik met rotte pijpen oid.
 
foutje! had hem niet meer te koop staan, vergeten dat ik al een topic had.. deze mag weg hoor modjes, danku.
 
Terug
Bovenaan Onderaan