Honda CBR 600 RR 2004 met schade

Prodent Paul

MF'er
1 sep 2009
94
2
Gemert
Hierbij bied ik mijn Honda CBR 600 RR uit 2004 te koop aan.
De motor is voorzien van een Yoshimura uitlaat en een powercomander.
Ik ben met de motor van de weg geraakt en de motor is daarna in de modder over de kop gegaan. Voor en achter kap moeten vervangen worden en de knipperlichten en spiegels. Ook is het rempedaal krom.
Motor had een waarde van 6500 euro. Ik schat de schade rond de 1000 euro als je het zelf repareerd. Helaas heb ik daar weining tijd voor. Dus doe een leuk bod...
(ps de km stand is 20000 biedingen vanaf 4000,-)
full
 
Voor foto's van de schade even mailen a.u.b. als je echt interesse hebt in de motor. Ik zal mijn mail adress dan geven.
 
Hebben de kappen alleen schuifschade of moeten ze volledig vervangen worden?
 
De voor en achter kap moeten allebei vervangen worden. Maar op E-bay vind je bijvoorbeeld al kappen sets van bv Repsol voor minder dan 300 dollar... Als je zoekt op speurders kun je de motor ook vinden met foto's van de schade.
 
Na wat speur werk heb ik de kosten een beetje op een rijtje voor die gene die het aan durft:
Kuipruit: MLM parts 49,-
Knipperlichten: LED unit achter 89,- , Voor 39,98
Spiegels: 2x 31,70= 63,40
Kuip frame voor: Mega Moto 79,-
Voor kuip: MLM parts 189,- (ongespoten)
Achter kuip: 2e hands 100,- (zwart)
Remschakelset 319,-

Totaal: 929,30 (dit is excl. spuiten voorkuip en incl. zelf monteren)

Wie heeft er interresse in dit leuke project?
 
Ik kan je nog wel aan een volledige kuipset helpen maar dan in de kleur geel!
full
 
voor de eventueel geintresseerde check even het topic over kuip/kappensets van ebay en andere zaken (algemene motorpraat).

Ik heb nu een cbr600rr te koop staan met kappen van nedbikes.com. voor 570 euro heb je een volledige set en die zien er lang niet verkeerd uit!

sla je slag zou ik zeggen!
Succes met de verkoop

Groeten paul
 
Los onderdelen verkopen begin ik helaas niet aan! Ik ben al bezig met onderdelen verzamelen :) Dus als er niemand interesse heeft dan is hij dalijk alweer opgeknapt ;)
Even een woensdag middag schopje...
 
Ik ben al begonnen met onderdelen verzamelen! even wachten op de verzekering en dan begin ik met opknappen. Ik zal foto's plaatsen en dan kun je alsnog biedingen doen ;) Nog interesse Spek? :)
 
Ik heb bijna alle onderdelen al binnen en ga hem komend weekend opnieuw opbouwen!
Dus ik denk dat hier een slotje op kan want hij word dan voorlopig niet meer verkocht.
Toch bedankt voor alle hulp! Motor-forum heeft me een hoop geld gescheelt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan