honda cbr 600 rr valt uit.

johnnie94nl

Rookie
20 jul 2020
3
0
hallo,

ik heb sinds kort een probleem met mijn cbr. starten doet hij top, dan wanneer je een stuk rijd en de motor warmer word valt hij uit bij het aanremmen voor bijv. stoplichten. wanneer ik terug schakel op de motor en laat de koppeling erbij pak heeft hij er soms geen last van. wanneer ik de koppeling vroeg erbij pak valt hij sws uit wanneer hij warmer is. waar zou dit aan kunnen liggen? het lijkt alsof hij of niet genoeg touren maakt wanneer ik de koppeling pak of niet genoeg benzine krijgt. trouwens na het uitvallen start hij wel meteen weer. als ik een rit van ongeveer 1,5 uur maak valt hij misschien 2 keer uit, dit komt ook omdat ik er opzich redelijk omheen kan rijden als het ware.

alsvast bedankt.
 
1300/1400 touren, dit was een van de eerste dingen waar ik ook naar heb gekeken maar dat klopt als het goed is.
Je zou je stationair wat kunnen verhogen om uit te sluiten of het elektronisch of mechanisch is.

De 2 16 polige stekkers (ongeveer 16 dacht ik) onder je linker clip on kan je alvast nazien. Het kan goed zijn dat daar corrosie zit met de ellende van dien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan