Honda Cbr 600 rr

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasja0

MF'er
19 nov 2010
52
0
kampen
Wie kent het niet hier. Je wilt beginnen met motorrijden en dan komen de kosten.
Motorlessen, de kleding en natuurlijk de motor.

Dus waar beter te vragen dan hier.

Ik ben op zoek naar een eerste motor en zoals de titel al zegt een cbr600rr.
De kleur: zwart.
Km: liefst niet te veel
Schade: geen
onderhoudshistorie: moet bekent zijn
Prijs: dat laat zich al wel raden.

Ik zat zelf de denken aan een prijs tot maximaal 4500 euro. Heb je relavante extra's op de motor of extra reserve delen erbij dan kan dit iets omhoog.

Ik weet het. Het is zoeken naar een naald in een hooiberg, maar ik dacht hier zitten alleen mensen die het hart op de goede plaats hebben en dat is op de motor;)

Bvd
Menno
 
Hey :)
Ik ben nu aan het lessen en moet maandag op voor AVB :D

Ik ben ook druk aan het kijken voor vanalles.

Heb 1 maand geleden een honda CBR 600 RR 2004 gekocht.

Zin om over keerje te chatten :) over jouw ervaringen etc :)

Mijn msn: Fantasy-bart apestaartje xs4all.nl
 
Hoe ver kan die prijs nog omhoog als het een zwaar gepimpte 2007 600rr zou zijn ?
 
@Bluesoes bedankt voor je reactie, maar gezien het feit dat het hier om een 2007 model gaat zal ik niet aan jou vraagprijs kunnen voldoen. (gok ik zo maar)
Zoals aangegeven wordt het een eerste motor dus wil ik er niet meteen te veel insteken, ivm het echt leren rijden van een motor. En dus niet zo een lesbrommer.

@raoulmoendir Ook jij bedankt voor je reactie houdt hem nog even in mijn achterhoofd. Heb op dit moment ook een bod lopen bij iemand anders.
 
@Bluesoes bedankt voor je reactie, maar gezien het feit dat het hier om een 2007 model gaat zal ik niet aan jou vraagprijs kunnen voldoen. (gok ik zo maar)
Zoals aangegeven wordt het een eerste motor dus wil ik er niet meteen te veel insteken, ivm het echt leren rijden van een motor. En dus niet zo een lesbrommer.

@raoulmoendir Ook jij bedankt voor je reactie houdt hem nog even in mijn achterhoofd. Heb op dit moment ook een bod lopen bij iemand anders.

1750 erbij en je hebt er een ;)

Hij is wel rood/wit/zwart
 
Laatst bewerkt:
Tis dat mijn vrouwtje haar baan kwijt raakt :( anders had jij denk die fiets al kwijt geweest.., perfect ding voor circuit/straat combi ;)

Ja daar heb ik dan weer niets aan :+

Maar hij hoeft ook niet meer perse weg, ben hem nu weer verder aan het pimpen en dan blijf ik er lekker op rijden .. rij er geen woon/werk meer mee duss ..
 
He raoul,

Ik heb het gelezen, maar ben op dit moment te druk met werk om die beslissing nu te nemen.
Maar zoals eerder gezegd ik houd het in mijn achterhoofd.
Oh ja, nog iets. Heb je een foto van die beschadiging en is de onderhoudshistory helemaal bekend (lees geregistreed).

cheerz
 
@gb82

Ik geloof je graag en inderdaad. Hij staat er prachtig bij. Helaas ben ik echt opzoek naar een zwarte cbr.
Anders vloekt hij zo bij mijn auto ;)
Maar bedankt voor je reactie.
 
@Pasja,
Ik kan wel een foto ervan maken maar hij is echt miniem maar kan natuurlijk eentje posten hier. Zal dat morgen doen! Vanaf het moment dat ik hem heb ( vanaf Augutus) heb ik de history erbij.
Ik hoor het wel van je.. We kunnen over de prijs natuurlijk nog praten!
 
Niemand meer een leuke zwarte cbr 600 rr staan?
Laat maar wat horen als je er toch nog 1 in de schuur bent vergeten. :+
 
Als je 6350 voor mijn 2007 600rr betaald laat ik hem bij een bevriende auto spuiter helemaal zwart spuiten voor je :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie bluesoes.
Ik weet dat je al een tijdje bezig bent met je motor en het is ook zeker een mooie.
Helaas ligt hij alleen buiten mijn te spenderen bedrag, waar dit mijn eerste motor is.
Waarbij ik dus rekening moet houden met eventueel toch kleine fouten mijner zijde. Dus wil niet ruim 6k aan diggelen rijden. Eerst ervaring.

Maar nogmaals bedankt voor je reactie en zeer veel succes toegewenst met je verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan