Honda Cbr 600F 1990 voor onderdelen

Mascotte

MF veteraan
13 jun 2009
2.084
0
Haarlem
Facebook
Motor staat weer voor de deur.
Foto's spreken voor zich geloof ik :P










Wat is er stuk?
Voorvork verbogen
Zijkuipen kapot
Koplam
Linkerspiegel
Voorspatbord
Uitlaat krassen op
Linker duo stepje geschaafd
Kuipruit
Voorrem zit vast

Oja, en het deukje in de tank :+

Leuk voor iemand die er een SF van wil maken.
Blok, frame en uitlaatbochten onbeschadigd.
Gaat in 1keer weg, heb maar 1 hand dus kan geen losse onderdelen verkopen.

Doe een leuk bod en je hebt er een leuk winter project voor terug :)
 
1 hand is lastig als juwelier zijnde ;)

Utrecht is een eind weg maar om het ja/nee spelletje te verkorten vraag ik maar naar je prijs, kan nog wel wat onderdelen gebruiken.
 
Jawel maar afstand/kosten bij jouw prijs opgeteld is minder intresant en op het moment is er zoveel aan winterprojekten te koop dus mensen maken keuze's ;)
 
Of onderdelen voor diegene die hier staat, of een lciht fightertje.............voorlopig eerst deze nog verder in orde maken, komt gelukkig al een eind aan na 500uur werk en veels te veel centen :+

[imgatt]
 
Laatst bewerkt:
Zozo Freak.... die twin herken je ook bijna niet meer terug! Ziet er fraai uit!


Best wat werk in gaan zitten zo te zien... ;)



Oh... en pas op met die aanhanger, je mag maar 80 en in Zeeland zie je niet alle camera's staan... :+
 
Ik krijg er toch geen post van, makkelijk zelf geen blik hebben :+ De Twin gaat er inderdaad op lijken, begin volgend jaar moet die dan ook zeker perfekt zijn *D

CBR draait alweer alleen het sturen gaat nog wat rottig O-)
 
Hahaha, was een mooi gezicht hoe die de kar erop ging :P
Honda blokken zijn niet stuk te krijgen blijkbaar 8-)
 
Hij staat nu gewassen in de garage............wist je trouwens dat deze witte velgen heeft..........wij nu wel :P

Achter schade valt mee op het 1e gezicht, wel lijkt het frame aan de linkerzijde gedeukt te zijn maar zien we op de richtbank wel als die eens leeg staat nabij het werk :+
 
Wist idd van de witte wielen, hehe.
Van het frame had ik niet gezien, had het idee datie helemaal onbeschadigd was :O
 
Moet hem nog controleren want een kron frame is niks en zal ik ook nooit iemand mee opzadelen................voorbocht van de 2e en 3e cilinder zijn ook een cm of 3 naar binnen gedrukt dus al met al toch een stevige klapper gemaakt, komende week ga ik eens denken wat ik er van ga maken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan