honda cbr 600f 25kw?

road-racer

Die hard MF'er
7 mei 2004
528
0
Echt
vanaf welk jaar is een honda cbr 600f met 25kw op het kenteken te krijgen? heeft hier iemand een cbr 600f met 25kw?? please foto's!
 
BGEEEEEEELLLLLL!!!!!!!!!!!!

Je wordt geroepen :+
 
Jemig, jij ben snel. Je CBR was toch 25KW :?

:P
 
vanaf welk jaar is een honda cbr 600f met 25kw op het kenteken te krijgen? heeft hier iemand een cbr 600f met 25kw?? please foto's!

Maareuh je wou foto's :?

Hou je vast 8-)

full


Dit is dus mijn CBR600F PC31 die op kenteken 25kW is.
 
als BGL zijn foto's post kan ik niet achterblijven:
full

CBR600F 25kw niet op kenteke, maar ssssst niet doorvertellen
 
zeeer goeie foto's! maare welk bouwjaar??? en is een cbr duur in onderhoud?


ik heb de mijne sinds Mei dit jaar, ik heb hem opgekocht als schademotor in almelo (vorige eigenaar was op een fietser geknalt tijdens het testen van zijn yoshi RVS pijp.. B| B| B| ) hij had gelukkig alle kappen eraf behalve de kuip. dus ik heb alleen wat reparatie kosten gehad aan kuip, cockpit en uuh.. spiegel? maar verder ben ik goedkoper uit als een nieuwe cbr kope ( misschien voor later :+ )


bouwjaar 1992.
onkosten zijn niet zo duur ( voor een student nog wel!)

orginele kuip gespoten en bestickerd kost ( dus beide kanten) 800,- + - !!! B| B| B|
 
Wat noem je duur, plastick zal er bij een beurt tot op zekere hoogte afgehaald moeten worden en dat kost tijd en daar betaal je ook voor :?
Een CBR zal ook wel shims hebben ipv stelschroeven voor de klepspeling dus als je klepspeling wat verlopen is betaal je die ook weer per stuk.

/edit: was iets later dan de deskundigen :)

Iemand die een grote en/of kleine beurt heeft gehad kunnen de het eindbedrag hier vast en zeker wel neerzetten ;)
 
zeeer goeie foto's! maare welk bouwjaar??? en is een cbr duur in onderhoud?

De mijne is van '96.

Onderhoud, tsja, goed onderhoud van elke fiets is duur, maar met een CBR ben je toch wel het goedkoopste uit. Loopt vrijwel nooit kapot als je 'm gewoon enigszins redelijk onderhoudt. Natuurlijk moet je 'm altijd GOED onderhouden, maar gaat om het idee. Dus op tijd z'n beurtjes, kleppenspeling checken etc. dan zit dat wel goed.

Meeste kosten gaan mij zitten in banden etc., maarja, dat heeft elke motor. Blijft wel fucking veel geld voor een student :( Maar dat moet je er voor over hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan