Honda CBR 600F gestolen in Purmerend!!!!

Red Riding Hood

Die hard MF'er
27 nov 2002
553
0
IJmuiden
Vanochtend om 06:15 uur is de motor van mijn collega gestolen in Purmerend, voor de deur notabene ;(
Helaas heeft hij er maar een week op mogen rijden, nadat hij 2 jaar heeft stilgestaan door andere oorzaken. Gewoon zwaar kut dus!

Kenteken : MX - 58 - KJ

Heb je hem zien rijden in de omgeving Purmerend, mail me dan even, dan geef ik het aan hem door.

full
 
Laatst bewerkt:
Dat is zwaar kkkkkkkkk zeg,hoop dat ie hem goed heeft verzekerd ;( wanneer leren de mensen eens dat ze met hun poten van andermans spullen af moeten blijfen :(
 
als ik toch een keertje zie dat een paar gasten aan de gang zijn om een motor te jatten, dan moeten ze wel heel hard rennen, want ik heb er de %#@@#$#&*%$ aan van gasten die niet van jou spullen af kunnen blijven :( , ga er toch voor werken man, zo zie ik ook heel vaak een frame met papieren aangeboden, als de sodemieter dat daar binnenkort het jasje van iemand anders opzit :(
 
Is natuurlijk mooi klote!

Maar de kleurstelling is volgens mij vrij uniek!!!
Tenminste geen originele nederlandse kleurstelling volgens mijn geheugen! (wat helemaal niet zoveel wil zeggen ;) ) Maar het biedt wel perspectief!


Succes iig voor je collega!
 
klootzakken,

zoek werk, doe wat nuttigs in deze maatschappij :Z


[me]Rml hoop voor je collega dat ie gevonden wordt in goede staat :X [/me]
 
zelfde model/kleurstelling reed zonet achter ons op een dijk in enge wormer (zaandam) maar durf absoluut niet! te zeggen dat het dezelfde is.. zullen wel meer types rijden..


verder is het gewoon diep triest zulke mensen.. ;(
 
kenteken? kentekenplaathouder van een motordealer uit ijsselstein?
er staat er bij mij een om de hoek (zaandam) met een gloednieuw schijfremslot erop, misschien van iemand uit de buurt hoor maar je weet maar nooit
 
Mooi kut :( , die kleurstelling heb ik ook, zie je weinig rijden. Ik heb tot nu toe nog maar 1 ervan zien rijden dus zal wel opvallen denk ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan