Honda CBR 600F in zeer goede staat

27 jun 2008
188
0
Na 6 jaar met veel plezier op gereden te hebben nu te koop mijn honda CBR 600F. Wegens overstap naar een 1000cc motor.

Bouwjaar van de motor is november 2000. Het model is van 2001. Ik ben de 2e eigenaar.
De km stand is momenteel 26.700 (wordt af en toe nog op gereden).
Ketting, tandwielen, remblokken en de achterband zijn in goede conditie.
Voorband is binnenkort aan vervanging toe.

De motor verkeerd in zeer goed staat, is altijd goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan. Kleppen zijn bij de laatste beurt ook gesteld. Uiteraard alle boekjes, sleutels (2x), afstandsbediening (2x) en originele onderdelen aanwezig.

Voorzien van de volgende extra`s:

- Honda HISS alarm met startonderbreker
- Druppel lader
- Gear indicator
- 2x Bos superbike demper (super geluid)
- Carbon hugger
- Carbon look kleine knipperlichten
- Carbon look seatcover
- Undertail
- Rimstriping
- Donkere kuipruit

De vraagprijs is €3999,-
De prijs is een vraagprijs. Doe een goed bod en deze mooie CBR is misschien voor jou. Over de prijs worden we het wel eens.....

Voor meer foto`s KLIK op volgende link!

Motorshopper: Honda CBR 600F

Voor meer info en vragen even mailen naar: martijnvanraan@hotmail.com


full
 
Laatst bewerkt:
Ja, na 6 jaar met veel plezier op deze motor te hebben gereden vind ik het nu tijd om de overstap te maken.
Hoe bevalt jou 1000cc??
 
Ja, ik denk dat het een fireblade gaat worden van 2008/2009.
Ken je iemand die daar ervaring mee heeft?
 
Als de prijs het toe laat dan een met ABS maar het is geen pre. Het schijnt wel goed te werken.
KICK!!
 
ja daar heb ik ook nog voor zitten te kijken. Als ik er 1 tegen kom is dat ook nog een optie.
Van welk bouwjaar is die van jou en hoe bevalt deze?
 
De mijne is van 1998. Bevalt me prima. Heb je ooit op een R1 of een fireblade gereden? (proefrit)
 
Op een fireblade heb ik wel eens een proefrit gemaakt maar dat was het oudere model. Ik ben nu voor het nieuwe model aan het kijken.
De zitpositie vind ik ook wel belangrijk. Heb jij ooit ergens last van als je lange stukken moet rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan