Honda CBR 600F in zeer goede staat

Op een fireblade heb ik wel eens een proefrit gemaakt maar dat was het oudere model. Ik ben nu voor het nieuwe model aan het kijken.
De zitpositie vind ik ook wel belangrijk. Heb jij ooit ergens last van als je lange stukken moet rijden?

Alleen van mijn nek krijg ik soms last bij meer dan 2 uur rijden. Voor de rest valt het wel mee. Waarom heb je toen dat ouder model niet gekocht?
 
Dat model bleek een scheur in het frame te hebben. Maar goed dat ik toen goed opgelet had anders had ik er nu waarschijnlijk een hoop leed mee gehad.
 
Nee eigenaar deed alsof het niks was. Hij zei dat het poets was omdat zijn vrouw de motor zogenaamd net gewassen had.
 
Een vraagje:
Hoe heb je 't honda-logo rood gemaakt?

De eerste foto op motorshopper heeft hij nog een wit logo namelijk. En ik wil eigenlijk ook rood gaan combineren met mijn zwarte motor, zit alleen nog met dat witte logo in m'n maag.

Alvast bedankt voor je reactie en KICK!
 
Ik heb die rode Honda stickers besteld op motorsticker.nl en die heb ik er overheen geplakt.
Je krijgt zo het effect wat je op de foto`s ziet. Je heb dan het logo rood en de randen nog wit omdat de rode stickers net wat kleiner zijn.
Succes ermee....

Zondagmorgen KICK!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan