Honda CBR 600F Meeting

Zin in de meeting?

  • Nee

    Stemmen: 4 15,4%
  • Mwoah

    Stemmen: 3 11,5%
  • Jawel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeker!

    Stemmen: 19 73,1%
  • Ik leef er naar toe!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Stumoto

MF veteraan
19 jul 2005
1.852
0
Z'dam
368866



Na een zeer korte inventarisatie op Waarom ook niet..... Plaatjes van de Honda CBR600F, maar eens een Topic openen voor een meeting voor de trotse Honda CBR 600F bezitters. Dit omdat er al wel vele andere CBR forums (en meetings) zijn, maar ik de CBR 600F nergens specifiek kon terug vinden. Ook zie ik via MF wel meetingen voor bijvoorbeeld de R6 of zx6r, terwijl er meer cbr600f'ies rondskeuren. Spread the word! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd *O*

Ideeën en suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom!

Wie gaan er mee?
01. Stumoto + :Y partner :Y - Zaanstad
02. Stefan--
03. Enrico
04. Jornf1 (wordt door Job en zn chickies opgepikt bij BP Panjerd :Y )
05. Frankie_DR
06. kevinsfanclub - Oosterhout
07. particle
08. Twisted Logic + partner op SV650 - Tilburg
09. RampeStamp

10. Foamy
11. Motorsmurf
12. Rednas (op gixxer) + vriendin op de CBR 600F
13. jelle13 + maat op CBR 600F
14. Mengor
15. Math
16. duende
17. Dr. Sideburn
18. CBR600TON
19. Tycho

20. dribbel79
21. Afkickcentrum
22. Job2 (met twee vriendinnen?) - Groningen (pikt Jornf1 op bij BP Panjerd?)
23. Gerrup - Zoetermeer (komt fietsen met fietsertje en Frankie??)
24. Peertje (alleen onder zware dwang)
25. TonyM
26. Macaronnie
27. dino73
28. wiggywiggy
29. Bas600

30. Schanulleke46 - Utrecht Noord
31. CBR600 melF
32. Eli Cbf600sa en Cbr6
33. CBRGeert - Utrecht
34. coyote1969 + maatje, ook op cbr 600f
35. Barretje - Breda (Ziet Kevinsfanclub bij tankstation langs A27 na afrit 16 rond 9.30 uur)
36. nathanael - Hoogeveen
37. Orpheus
38. exeddy75
39. TomCBR

40. Pumba



Groep die vertrekt vanuit Tilburg:
Om 9.30 uur verzamelen
Mac Donalds Tilburg
A58, afrit 11 Goirle
Is vanaf de snelweg te zien.
- Spykes
- cbr1982
- Math
- Kevinsfanclub (9.30 uur tankstation langs A27 na afrit 16)
- Twisted Logic
- Barretje (9.30 uur tankstation langs A27 na afrit 16)
- Peertje (onder voorbehoud)

Vanuit gouda/zoetermeer/krimpen
Tijd: Om uiterlijk 10.20 vertrek
Verzamellocatie: surfplas in Krimpen aan den IJssel
- Gerrup
- fietsertje
- Frankie

Vanuit het Noorden (Groningen/Hoogeveen e.d.)
Tijd: 9.15 uur
Verzamellocatie: BP Panjerd
- Jornf1
- Job2 (met 2 vriendinnen)
- nathanael ?
- TonyM
-

Datum:
14 mei. Verzamelen vanaf zo'n half 11 a 11 uur. We vertrekken rond 11.45, dus zorg dat je er dan zeker bent. Er wordt niet gewacht op laatkomers. Om 15.00 uur zijn we echt wel weer terug bij de Mac.

Locatie:
De locatie is de McDonalds in IJsselstein. Deze zit naast de A2, afrit 9, dan richting IJsselstein Centrum tot je de grote M ziet.


Route:
Dank aan Frankie!! Op deze route komen we bosweggetjes, landweggetjes en dijken tegen, dus voor ieder wat wils!


Wat verder nog belangrijk is:
- Kom afgetankt aan de start (dus met genoeg benzine voor zo'n 160 km). Er zit een tankstation (Shell) vlakbij het startpunt, een stukje verder aan de weg richting IJsselstein Centrum.
- Er zal niet truttig worden gereden, maar er zal zeker niet met de hele groep geraced worden!
- Zorg dat je je eigen tempo rijdt! Dus wil je racen, ga vooraan rijden en wacht bij de volgende kruising/splitsing. De dijk langs de Lek is erg lang rechtdoor ;)
- Probeer elkaar te attenderen op onveilige situaties als rommel op de weg of tegenliggers op smalle weggetjes. Ook paarden en kinderen langzaam inhalen.
- Rijd nooit harder dan je zelf aandurft/aankan!
Mocht je vinden dat het gat naar je voorligger daardoor te groot wordt, dan mag (dus niet moet) je op eigen aangeven andere motorrijders laten passeren. Je mag alleen inhalen je een duidelijk overzicht hebt over de situatie (dus niet in krappe bochten).
- Uit veiligheidsaspect rijdt men zoveel mogelijk achter elkaar/in baksteen-formatie (i.i.g. niet naast elkaar). Let hierbij natuurlijk wel op overig verkeer!
- Geniet!

De deelname is geheel voor eigen risico en de verkeersregels dienen in acht genomen te worden. De organisatie en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.
 
Laatst bewerkt:
Na een zeer korte inventarisatie op Waarom ook niet..... Plaatjes van de Honda CBR600F, maar eens een Topic openen voor een meeting voor de trotse Honda CBR 600F bezitters. Dit omdat er al wel vele andere CBR forums (en meetings) zijn, maar ik de CBR 600F nergens specifiek kon terug vinden. Ook zie ik via MF wel meetingen voor bijvoorbeeld de R6 of zx6r, terwijl er meer cbr600f'ies rondskeuren.
Ik heb werkelijk nog geen idee voor een tijdstip of locatie (ergens midden in het land :+ ), en wil graag eerst even kijken of er überhaupt wel animo is voor zo een meeting.

Ideeën en suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom!

Wie gaan er mee?
1. Stumoto
2. Stefan--

Schrijf mij er maar bij, ben wel in voor een cbr600 meeting :)
 
ik ben voorstander van de omgeving van utrecht... bij de macdonalds nieuwegein is op het terrein van de hornbach ruim voldoende parkeergelegenheid. Ook AC de Meern, langs de a12 is een prima startpositie voor een meeting... Met rit?

Weet zelf een leuke route binnendoor van Houten naar Veenendaal... maar iets anders moet toch simpel uit te stippelen zijn....


:?
 
ik ben voorstander van de omgeving van utrecht... bij de macdonalds nieuwegein is op het terrein van de hornbach ruim voldoende parkeergelegenheid. Ook AC de Meern, langs de a12 is een prima startpositie voor een meeting... Met rit?

Weet zelf een leuke route binnendoor van Houten naar Veenendaal... maar iets anders moet toch simpel uit te stippelen zijn....


:?

Klinkt goed *D . Een route moet inderdaad zo uit te stippelen zijn, ben zelf niet zo bekend in Midden-Nederland. Als iemand daar goede tips heeft, laat het weten! En een Hornbach of MacDonalds weet iedereen wel te vinden :)
 
haal de mijne waarschijnlijk vrijdag op :P dus mocht het ooit eens mooi weer worden en ik heb de tijd dan ben ik er natuurlijk ook bij
 
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!


Wat betreft de locatie, mag ook wel een stukkie noordelijker hoor!! *O*

Hoogeveen heeft ook een McDonalds!!!1 *D
 
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!
IK OOK!!!!


Wat betreft de locatie, mag ook wel een stukkie noordelijker hoor!! *O*

Hoogeveen heeft ook een McDonalds!!!1 *D

U staat genoteerd!
Heb ook al iemand gesproken die het wat zuidelijker wilde, dus jullie compenseren elkaar mooi, blijft het Utrecht ;)
Ik zelf moet ook een uur eenzaam rijden, maar voor zo een topdag maakt dat niets uit natuurlijk :P
 
U staat genoteerd!
Heb ook al iemand gesproken die het wat zuidelijker wilde, dus jullie compenseren elkaar mooi, blijft het Utrecht ;)
Ik zelf moet ook een uur eenzaam rijden, maar voor zo een topdag maakt dat niets uit natuurlijk :P

Als iedereen dan ook ff doorgeeft waar tie vandaan moet komen, kan de topicstarter dat achter je naam zetten in de lijst en kan er misschien samen heen worden gereden *D


Ikzelf kom uit Goirle, ligt naast Tilburg
 
kevinsfanclub komt dan vanuit Oosterhout
(heb btw wel koopzondagen die ik moet werken, dus kan niet altijd)

Zullen dan denk wel een een polletje maken met wat data. Maar de koopzondagen zijn toch maar een keer per maand. Eerste of laatste zondag van de maand toch of zoiets?
 
Zullen dan denk wel een een polletje maken met wat data. Maar de koopzondagen zijn toch maar een keer per maand. Eerste of laatste zondag van de maand toch of zoiets?
ik heb nu 12 maart wat staan: choco tour
waarschijnlijk 2 april: zomerhandschoenenrit
7 mei: megameeting

koopzondagen voor mij zijn:
26 maart
23 april
21 mei
enz enz
 
Ik denk dat het mooi is om een startpunt te zoeken tussen culemborg en barneveld... op die manier zitten we mooi centraal in nederland?
Verder maakt het mij weinig uit wat we gaan doen, alleen een meeting, of ook een rit... als er maar veel cbr rijders komen :)

Ik heb de datum liefst pas wat later in de volgende maand.... het is al behoorlijk vol in mijn agenda... maar wat moet dat moet, en ik zal altijd proberen te schuiven :)
 
Hee leuk idee *O* *O* Ik wil wel mee; ovb van de datum en de plek van vertrek ;)

Even een vraagje; mogen niet CBR rijdende partners ook mee met deze rit??
 
Hee leuk idee *O* *O* Ik wil wel mee; ovb van de datum en de plek van vertrek ;)

Even een vraagje; mogen niet CBR rijdende partners ook mee met deze rit??

Ja achterop! })


hehe...

mwah geen idee eigenlijk? lijkt mij geen bezwaar? maar Stumoto is de baas :) *D
 
hehe heb ik al gehaald O-) 7,2 (en 2 dagen geleerd ervoor)

Komt bekend voor, die klote statistiek tentamens... B|
Goed; alle onderwerpen die de revue gepasseerd zijn, zijn ge-updated in de beginpost. Een locatie ben ik nog niet helemaal uit, maar omgeving utrecht aanhouden lijkt mij het makkelijkst ivm bereikbaarheid. Ook een poll voor de data erbij gedaan, als er nog meer data voorstellen zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Op naar een geweldige meeting, al 10 aanmeldingen binnen 24 uur!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Komt bekend voor, die klote statistiek tentamens... B|
Goed; alle onderwerpen die de revue gepasseerd zijn, zijn ge-updated in de beginpost. Een locatie ben ik nog niet helemaal uit, maar omgeving utrecht aanhouden lijkt mij het makkelijkst ivm berijkbaarheid. Ook een poll voor de data erbij gedaan, als er nog meer data voorstellen zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Op naar een geweldige meeting, al 10 aanmeldingen binnen 24 uur!! *O*

He Stumoto, je hebt volgens mij een foutje gemaakt. Stefan komt niet uit Tilburg, dat ben ik :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan