Honda CBR 600F Meeting

Zin in de meeting?

  • Nee

    Stemmen: 4 15,4%
  • Mwoah

    Stemmen: 3 11,5%
  • Jawel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeker!

    Stemmen: 19 73,1%
  • Ik leef er naar toe!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Degene die ik laatst gekocht heb via het forum werkt echt heeeeel erg super.. getest in de eifel!

Mocht je er nergens een kunnen vinden: Ik wil hem opzich wel uitlenen... was alleen eigenlijk niet van plan hem er nog af te halen.. Dus dan moet je een keer met een sleutelsetje op de koffie komen :)

Ahhh je rijdt toch niet altijd met dat ding rond he |(

Je hebt hem gekocht van spykes ja. Ik was net te laat, was voor mij makkelijker geweest, spykes woont hier namelijk niet ver vandaan...
 
Ahhh je rijdt toch niet altijd met dat ding rond he |(

Je hebt hem gekocht van spykes ja. Ik was net te laat, was voor mij makkelijker geweest, spykes woont hier namelijk niet ver vandaan...

Nee was voor mij makkelijker, hij heeft hem opgestuurd :Y En ik had hem echt nodig in de Eifel :)

IMG_8877.JPG

IMG_8878.JPG


Samen met mijn vriendin, grote tanktas, 50 liter bagagerol, en rugtas terug moeten rijden. CBR heeft het zwaar gehad.

Een wheelie in zijn 2 is overigens geen probleem meer met zoveel gewicht achter en op de achteras 8-)
 
Bovendien is het bagagerek zwart, en jouw passagiersbeugel rood! Op jouw motor is dat helemaal geen gezicht man!

Maar nogmaals, je mag hem, als het echt heel erg nodig is, wel lenen... bagagerol krijg je er dan, als je er zuinig op bent ook nog wel bij voor het weekendje..

Maar zoals hierboven al gesteld wordt. Wat is er mis met een rugtas op je rug, of op je buddysit? Je rijdt niet met passagier, toch?
 
Ik heb nog een mooie orginele demper liggen hoor Frankie! Als je die ken gebruiken hoor ik het wel ;) Maar een mooie BOS demper ofzo is ook niet verkeerd natuurlijk... En dan binnenkort maar eens het nieuwe topic gaan openen *O*
Jornf1, had jij nog een leuke route?

Ben er nog niet mee bezig geweest...



DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK


:Z
 
Ben er nog niet mee bezig geweest...



DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK
DRUKDRUKDRUKDRUKDRUKDRUK


:Z

Ik hoop dat je de tijd niet vind :) Drenthe kan mooi zijn, maar Ijsselstein is wel lekker om de hoek voor mij :Y
 
Bovendien is het bagagerek zwart, en jouw passagiersbeugel rood! Op jouw motor is dat helemaal geen gezicht man!

Maar nogmaals, je mag hem, als het echt heel erg nodig is, wel lenen... bagagerol krijg je er dan, als je er zuinig op bent ook nog wel bij voor het weekendje..

Maar zoals hierboven al gesteld wordt. Wat is er mis met een rugtas op je rug, of op je buddysit? Je rijdt niet met passagier, toch?
Ik dacht dat het wel comfortabele reed. Tanktas heb ik, rugzak ook (maar vind rugzak niet fijn).
 
Laatst bewerkt:
thnx,
die van optitune vind ik wel duur 80 euro ongespoten, en 110 in een kleurtje,

maar die van marktplaats lijkt me wel wat, kan em toch goedkoop laten spuiten.

en als ik die foto's zie is het misschien ook wel zelf te maken, tis echt dun plastic. en simpele klikverbindingen

Ik kan wel een keer voor je een fotootje maken van de bevestiging. Is idd erg simpel
 
als je iets hebt gevonden, laat het dan maar even weten als je wilt. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar zo'n seat cover...
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar eentje die ik op een foto gezien heb. Dat is een heel ander zadel volgensmij, maar dan is de bijrijdersplaats vervangen door een stukje opbergruimte... wie wil dat nou niet, wat opbergruimte op je CBR 600 F :Y . Barretje heeft al geprobeerd hem te benaderen (die persoon is namelijk lid van de cbrclub en barretje ook), maar die persoon is niet zo vaak op cbrclub.nl te vinden. Reactie blijft dus afwachten..... |(

Maar waarschijnlijk is zo'n cover-tje alleen, wel een stukkie goedkoper. Ben benieuwd!! bedankt alvast!

Hoi,
Hij is nog steeds niet online geweest sinds de eerste keer dat ik m gemaild heb. Ook ander leden die regelmatig op de site actief zijn hebben niet veel info. Ik vraag me af of ie nog lid is. Ga het bestuur maar ff mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan