honda cbr 600f project

klopt en als je motor van voor 97 is hoeft et volgens mij niet, ik doe ze er in ieder geval niet op, vind et echt lelijk staan en scheelt weer wat werk, wat voor kleuren ga je em maken dan?
 
hier staat alles in en er staat dat als de motor na 1967 ingebruik is genomen dat ze dan moeten knipperen.Voor mij hoeft het ook niet maar als je er een prent voor krijgt zet ik ze er liever wel op.(behalve als het wettelijk niet verplicht is natuurlijk)
 
twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde van de motorfiets indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 december 1996 het licht van de richtingaanwijzers van motorfietsen in gebruik genomen na 30 juni 1967 moet knipperen

dit klopt volgens mij niet helemaal....omdat er 2 datums in staan... maar als je het eerste stuk leest dan hoeft het weer niet...
 
Goed lezen, na 31 dec 96 zijn ze dus verplicht, en na 30 juni 67 moeten ze knipperen (indien aanwezig dus...)
 
maar als ze van de fabriek uit met knipperlichten geleverd zijn mag je ze dan wel weer verwijderen of zijn ze orgineel met knippers dus moeten ze ook zo blijven?
 
welke motor word van de fabriek af nu niet meer met knipperlichten geleverd? heb eens zitten denken maar weet er zo geen...
 
frame brug endat soort onerdelen mat zwart en de tank plus kappen overwegend wit. En dan overal van die rizoma potjes.
 
Hoi Jan, ik zag dat je een tijdje geleden een stuurkuipje te koop had staan op MF (stuurkuip voor een streetfighter). Maar ik kan niet meer in dat topic reageren dus dan maar ff hier.
Als je hem nog te koop hebt, kun je me dan ff mailen? Ben benieuwd wat je er voor zou wil hebben.
Bedankt!
 
De motor is te koop dames en heren, dus iemand interesse?? ik hoor het wel. mijn email is jan_hattem@msn.com vraagprijs 4000, hoor het geluid en je bent verkocht
 
De motor is te koop dames en heren, dus iemand interesse?? ik hoor het wel. mijn email is jan_hattem@msn.com vraagprijs 4000, hoor het geluid en je bent verkocht



De motor mag weg voor 2600 ivm aankoop andere motor. En ja 4000 is wel iets of wat teveel ja haha _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan