Honda CBR 600RR/1000RR Kart Meeting

Ik wil wel 1 foto met mij en Brian naast elkaar in een eigen kart, mini&maxi racing :) Brian met zijn knieen in zijn neus, ik die niet bij het gas kan... Gaat leuk worden straks :)
 
Vivian: 2
Brian: 2 (minimaal)
Kea: 2 (minimaal)
junior 2(minimaal)
zaad:2(minimaal)
wollie: 2 (minimaal)
Digger: 2 (minimaal)
Soup: 2 (minimaal)
Red69: 2
Voecker: 2 (minimaal)
UPP: 2

ff het lijstje compleet gemaakt :)
Ik bedoelde dat ik er minimaal twee wil!
 
Zooow... [me="soup"]weet de route![/me] Nu nog ff douchen enzo en dan zal ik maar eens vertrekken, want het is al bijna 12:00u O-) :+
 
Was inderdaad super gezellig vandaag, en iedereen was echt mega snel zeg! 11 man binnen 2 seconden, we kunnen beter met z'n allen gaan karten ipv motorracen :+

En voel me een steeds meer gewaardeerde Niet-RR rijder, en heb in Brian een grote R6 vriend gevonden! Veel plezier volgende keer met karten, ik zit dan in de sneeuw :)

Trouwens heeft er nog iemand foto's gemaakt?
 
Was inderdaad super gezellig vandaag, en iedereen was echt mega snel zeg! 11 man binnen 2 seconden, we kunnen beter met z'n allen gaan karten ipv motorracen :+

En voel me een steeds meer gewaardeerde Niet-RR rijder, en heb in Brian een grote R6 vriend gevonden! Veel plezier volgende keer met karten, ik zit dan in de sneeuw :)

Trouwens heeft er nog iemand foto's gemaakt?
_O-
Volgens mij is er niet eens 1 foto gemaakt :X .
 
_O-
Volgens mij is er niet eens 1 foto gemaakt :X .
:+
full
 
:^ was zeker gezellig :Y

vooral de laaste ronde met Amsterdammetje en Red69 _O-


oh schijnbaar ben ik ook een beetje kleuren blind O-)
Gents en Ladies was weer toppie en inderdaad de laatste heat was echt leuk. Mooi close racing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan