Honda CBR 600RR / 1000RR najaarsmeeting

zelf ook niet, maar als je ze wel gebruikt en er op vertrouwd is het niet gek dat je zonder spiegels niet gaat rijden... ;)
want als je gaat rijden met je 100% vertrouwen hebben
Als je vertrouwd op je spiegels moet je dringend iets aan je rijstijl gaan doen, want zo eindig je wel eens onder een auto ofzo.
 
Als je vertrouwd op je spiegels moet je dringend iets aan je rijstijl gaan doen, want zo eindig je wel eens onder een auto ofzo.
tuurlijk niet ;)
gaat niet alleen om de spiegels, natuurlijk...

gaat om het totaal plaatje!!! en heb je dus het vertouwen dan niet, moet je NIET gaan rijden...



doe je dat dan wel, eindig je dan weleens onder een auto ofzo. :+
 
Begrijp het nog steeds niet :N


K kreeg te weinig ruimte van een koekblik en die reed mijn linkerspiegel der af. Dat is de rede dat k niet op de meeting aanwezig was. K vertrouw namelijk zoals zZlaapkopZz dat zo mooie zegt op mijn spiegels. K kijk ook echt wel over mijn schouder en om mij heen, maar tijdens het stukje terug naar huis voelde k mij niet op mijn gemak op mijn motor zonder die linkerspiegel. En weer zoals zZlaapkopZz dat zegt, als k mij niet op mijn gemak voel op de motor ga k niet rijden.
 
Laatst bewerkt:
K schrok mij de t*ring en ben erg blij dat k mijn arm weg trok anders had het heel naar kunnen aflopen. Mag k je vragen wie er in jou ogen fout zat?? Das het enige stukje wat k niet duidelijk krijg voor mezelf. K weet dat k over het bruggetje was en toen pas geraakt werd, maar wil jou mening der ff over horen. Thanx!!

Auto kwam een beetje dicht in jouw buurt, als ik moet getuigen laat maar weten via mail.
 
Auto kwam een beetje dicht in jouw buurt, als ik moet getuigen laat maar weten via mail.

Der valt nie zoveel te getuigen. Weet alleen dat het een minicouper was en dat is alles. Heb geen kenteken of iets.
Thanx dat wou k ff weten!! Kan k het nu afsluiten! :j
 
Laatst bewerkt:
Der valt nie zoveel te getuigen. Weet alleen dat het een minicouper was en dat is alles. Heb geen kenteken of iets.
Thanx dat wou k ff weten!! Kan k het nu afsluiten! :j

Volgens mij was het een japans gebakje, iets hoekigs zoals een daihatsu in de kleur zwart of iets anders donker.
Ik dacht dat het een near miss was. Als je je spiegel toen beschadigde dan keer je toch meteen om? :?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was het een japans gebakje, iets hoekigs zoals een daihatsu in de kleur zwart of iets anders donker.
Ik dacht dat het een near miss was. Als je je spiegel toen beschadigde dan keer je toch meteen om? :?

Het was een minicouper zwart met witte spiegels. Nee het was degelijk raak en jah stoppen. K zag zelf de mogelijkheid niet. Het was er zo smal en druk.
 
Toen k die tik kreeg ging je voor me rijden, maakte een gebaar achter je rug en reed er vandoor. Kreeg later van Andy te horen dat je hem was gaan inlichten, maar had dat min of meer al begrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan