Honda CBR 600RR/1000RR SBK meeting 3 september '06

jij gaat toch niet mee he B|


full















:+
 
Oh weet ik veel, ik zie die naam nooit voorbij komen :?

Staat erbij :Y
Hij is ook een beetje verlegen :Y ;)

Ik schat de kans op VIP kaarten niet al te hoog in, een kennis van me zou via een hoofd sponsor kaarten krijgen, maar die gaan nu ivm te veel uitnodigingen naar Engeland. Ze hadden bij de thuiswedstrijd blijkbaar veel te veel genodigden :( :(
 
Ik denk dat we trouwens met een enorme groep vanaf Hoevelaken omhoog kunnen rijden :Y *O*

Lijkt mij een goed idee!!!

Er zijn er i.i.g. al een aantal die vanaf MOKUM met elkaar kunnen oprijden O-) en de rest zou kunnen aanhaken bij Hoevelaken!! :] :] :]

inmiddels
full
full
full
full
full

full
full
full
full
full
full
full
full

full
full
full
full
full
full
!!!!!
 
UPP, ik ben erbij ondervoorwaarde dat ik niet op vakantie ben. Het valt namelijk precies midden in mijn vakantie. Ik doe mijn best!

BEN NIET OP VAKANTIE!!!!!!!!!! So I'm definitely in. Kan zaterdags ook om bijvoorbeeld training te kijken en ander dingen O-)
 
Me komt ook, komt 2 sept weer van vakantie dus mooi daggie nagenieten, alleen kan zijn dat ik paar mensen mee neem op andere soort brommers.
Is dat n probleem :?

Zo nee count me in zoja count me in also _O-
 
Laatst bewerkt:
Gaan er trouwens nog meer vanuit het oosten oid +/- Almelo :?
En is het al bekent wie of wat voor kaarten men neemt :?
Zou wel gaaf zijn om ook met zn allen op de zelfde tribune te zitten :Y
 
Gaan er trouwens nog meer vanuit het oosten oid +/- Almelo :?
En is het al bekent wie of wat voor kaarten men neemt :?
Zou wel gaaf zijn om ook met zn allen op de zelfde tribune te zitten :Y

Kaarten worden (misschien) geregeld en anders kopen we ze gewoon bij de ingang. Zitten we zekers met z'n allen bij elkaar; lekker KNUS :P ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan