Honda CBR 600RR/1000RR SBK meeting 3 september '06

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam
393921



mdmidden.gif



De afspraken omtrent 'de reis naar het halwalla' :+

Je kunt aansluiten bij de volgende 3 punten:

1) Om 8 uur verzamelen bij de Mac A'dam zuid-oost langs de A9 (nabij IKEA). Uiterlijk 8.15 rijden richting Hoevelaken.

2) Om 8.45 verzamelen bij het 1e tankstation aan de A28 na knooppunt Hoevelaken. Gooi hier je tank vol, want er wordt niet meer getankt tot Assen. Om 9 uur rijden we richting het stop-and-go-punt "De Markte".

3)De mensen die vanaf hier willen aanpikken: zorg ervoor dat je er om 9.30 uur bent. We gaan hier geen 'koffiestop houden'. Wij zullen waarschijnlijk iets na 9.30 arriveren. We rijden dan meteen weer verder. Zijn we er eerder dan 9.30 uur, dan zullen we wachten tot 9.30 waarna we onze weg weer vervolgen.

Be there or be queer :+


Wie gaan er mee?

600RR (8 pers.):
- UPP-Racing
- cbrrrtje
- WollieWonka
- w@llie
- digger
- Rifhster
- Kea
- CBR600RR Tim
- Petje46
- steady

1000RR (12 pers.):
- Onewheel
- Bladerummer (VIP)
- Pieterrrr
- MaRRioBlade (VIP)
- Nosmo King
- Yihaaa
- bizaRRy
- Hoekske
- Lambik
- Repsol_RR
- VUKaDUK
- Red69
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zowieso hoor, als VIP bij Ten Kate *O* *O* *O*

Je kunt Bladerummer er ook opzetten trouwens, ook als TKR VIP O-) O-)

ZOals gezegd houden we wel even (telefonisch) kontakt over het regelen van evt leuke dingen 8-)
 
Als een echte wanabee ben ik ook hierbij :D. Alleen heb er wel met anderen afgesproken maar misschien zie ik jullie ook nog. Ik heb wel het gevoel dat ik erg kansloos/vriendloos begin over te komen. Maar das ook een levensdoel moet ik dan maar denken :9
Voorlopig (until further notice 8-) ) alleen 600 en 1000 RRen O-)
 
Voor ZEERRRR MOOIE PICCIE, click bijlage O-) O-)


ZEKERRRR aanwezig!!!!!!!

of stond dat al in de eerste post :? ach, weer een mooi piccie erbij O-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/393944/46d0e02a61753e3c30bfb27c955a8f73 (060721-Mijdrecht-07.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ff serieus; Wat kost dat ongeveer?
Ssssshhhh, niet verder vertellen, maar we gaan VIP kaarten regelen via Ten Kate, dus is 't handig als ik weet hoeveel er mee gaan :P

Zondag 3 september (wedstrijddag)
Hoofdtribune # (+vidiwall) € 55,-
Geert Timmer # tribune € 55,-
Alle overige tribunes (De Bult-, Winterdijk #-, Stekkenwal-, Haarbocht #- tribune) € 40,-
Toeslag Pit walk € 15,-
Toeslag Paddock € 27,-
(# = Tribune met Vidiwall)
Kinderen t/m 12 jaar (overige tribunes) GRATIS
Kinderen 13 t/m 15 jaar (overige tribunes) € 5,-

En als m'n plannetje lukt: niks *O*

Wanneer moet je het uiterlijk weten?
A.s.a.p. :P
 
Laatst bewerkt:
Ssssshhhh, niet verder vertellen, maar we gaan VIP kaarten regelen via Ten Kate, dus is 't handig als ik weet hoeveel er mee gaan :P

Psst, ff geen Poser-piccie (zal ik niet meer doen O-) ) Kwil wel mee!!!

maar dat wist je al natuurlijk!!!
 
Ssssshhhh, niet verder vertellen, maar we gaan VIP kaarten regelen via Ten Kate, dus is 't handig als ik weet hoeveel er mee gaan :P

Zondag 3 september (wedstrijddag)
Hoofdtribune # (+vidiwall) € 55,-
Geert Timmer # tribune € 55,-
Alle overige tribunes (De Bult-, Winterdijk #-, Stekkenwal-, Haarbocht #- tribune) € 40,-
Toeslag Pit walk € 15,-
Toeslag Paddock € 27,-
(# = Tribune met Vidiwall)
Kinderen t/m 12 jaar (overige tribunes) GRATIS
Kinderen 13 t/m 15 jaar (overige tribunes) € 5,-

En als m'n plannetje lukt: niks *O*A.s.a.p. :P
Zal vanavond wel ff kijken of er niks op de agenda staat en dan laat ik het je morgen weten :Y
 
Goed, omdat hier toch nooit iemand weet of hij wel of niet ergens mee naar toe gaat en ik in m'n verhaaltje naar Ten Kate toe wel met een aantal moet komen natuurlijk ga ik zelf een aantal verzinnen. Als je dan buiten de boot valt heb je pech gehad. No hard feelings 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan