Honda CBR 600RR/1000RR SBK meeting 3 september '06

UPP, ik ben erbij ondervoorwaarde dat ik niet op vakantie ben. Het valt namelijk precies midden in mijn vakantie. Ik doe mijn best!
 
ik heb de gp laten vallen voor een weekend knallen in frankrijk maar wil er zeker bijzijn 3sept. :Y
 
Ik land vrijdag met het kistje uit Thailand en was dus al van plan om samen met m'n maatje Lambiek zondag naar Assen te knallen

:Y :Y :Y :Y :Y

Zet ons er dus maar bij

:Y :Y :Y :Y :Y

Normaal nemen we hoofdtribine, maar als het lukt met die VIP kaarten
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Eeuwige dankbaarheid van Lambiekske en Hoekske
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Leuk,als het lukt,die VIP-krt. :} intresse vanaf deze kant;YES,anders op eigen kosten :Y
Op voorwaarde afspreken bij het Welcome center. ;)
Hou het wel in de smiesen hiero :W
 
Ik land vrijdag met het kistje uit Thailand en was dus al van plan om samen met m'n maatje Lambiek zondag naar Assen te knallen

:Y :Y :Y :Y :Y

Zet ons er dus maar bij

:Y :Y :Y :Y :Y

Normaal nemen we hoofdtribine, maar als het lukt met die VIP kaarten
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Eeuwige dankbaarheid van Lambiekske en Hoekske
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Er melden zich meer mensen aan dan verwacht, dus hoe of wat met die VIP kaarten zie ik somber in. Maar je weet maar nooit. Morgen weet ik waarschijnlijk meer :Y

VIP kaarten of geen VIP kaarten, het maakt mij weinig uit, ik koop anders toch een paddockkaart, dus we ontmoeten elkaar toch wel allemaal daaro *D
 
Niet zo bijdehand heh, anders laat ik die kanarie van jou een toontje lager zingen :+

Kom op dan he!!!!! Of is dat te ver voor je voetjes of Poser-machine?

Khep de tijd hoor:
full


:+ Maar het wordt wel een gezellig zondaggie met zoveel RR-en!!!
 
Heb Ten Kate net gebeld om te kijken wat er te regelen valt vwb VIPPERDEPIP, maar helaas is John er niet vandaag....zal morgen meteen weer bellen om te zien of er wat te regelen valt voor zo'n groep *D
 
Heb Ten Kate net gebeld om te kijken wat er te regelen valt vwb VIPPERDEPIP, maar helaas is John er niet vandaag....zal morgen meteen weer bellen om te zien of er wat te regelen valt voor zo'n groep *D
Als dat VIP gedoe niet gaat lukken, wat ik snap met zoveel man (of misschien een paar kaarten, alles is beter dan niets) vraag dan effe of we wel in de gelegenheid kunnen worden gesteld om de bikes op de paddock te parkeren. Alleen daarmee zou ik al heel erg blij zijn.
 
Als dat VIP gedoe niet gaat lukken, wat ik snap met zoveel man (of misschien een paar kaarten, alles is beter dan niets) vraag dan effe of we wel in de gelegenheid kunnen worden gesteld om de bikes op de paddock te parkeren. Alleen daarmee zou ik al heel erg blij zijn.
:? Gaan we met de motor dan :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan