Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort circuitdag 22 aug

Wie gaat de battle winnen?

  • Onewheel 1000RR

    Stemmen: 18 69,2%
  • UPP-Racing 600RR

    Stemmen: 8 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Ik ben er de 22e ook, maar heb al afgesproken met een paar andere forummers. Doe dus niet mee met de pitbox. Bovendien mist mijn CBR een paar "RR'en" ;)

Kom wel even hallo zeggen (of zeg even hallo tegen mij) :W

Ik ben redelijk herkenbaar met een blauwe PC25 in groep 3

full
 
Ik ben er de 22e ook, maar heb al afgesproken met een paar andere forummers. Doe dus niet mee met de pitbox. Bovendien mist mijn CBR een paar "RR'en" ;)

Kom wel even hallo zeggen (of zeg even hallo tegen mij) :W

Ik ben redelijk herkenbaar met een blauwe PC25 in groep 3

(Afbeelding)
Het wordt vanuit 'RR' oogpunt georganiseerd, maar iedereen is welkom hoor, dat terzijde ;)


Maak je niet teveel kabaal met die bleerpijp van je? :P :+
 
Laatst bewerkt:
ik houd het topic even in de gaten hoe of wat. wat is de deadline qua aanmeldingen? en zijn er eisen aan wat je al wel/niet kunt op/naaste de motor? ;)
 
ik houd het topic even in de gaten hoe of wat. wat is de deadline qua aanmeldingen? en zijn er eisen aan wat je al wel/niet kunt op/naaste de motor? ;)
Nee natuurlijk niet! Je kan je inschrijven zolang er plek is bij Motorsportlifestyle in de klasse die jou bevalt. Wat je wel/niet kan/wilt moet jij weten ;)
 
Denk het :Y :Y

Maar het wordt bijna gebruikelijk dat de 1000´s het een beetje laten afweten....toch wel weer jammer tot op heden -O-

:+
Naja, bekijk het positief; we hebben nog wel ff voordat het 22 augustus is :Y
Misschien moeten we ff wat actiefoto's posten om over te halen :? :P
 
Zet mij er ook maar bij. Lekker in groepie 2 (incl. verzekering 8-) ). *O*

Waarschijnlijk weer in deze outfit ipv BBS kleuren. :)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/jaw1/Zandvoort/Zandvoort22.jpg ((Afbeelding))

Gaaf *O* *O* *O*

Dat zijn dan voorlopig al 3 x 1000RR, dat wordt nog wat...de 600-clan kan voorlopig weer even stoppen met belachelijk maken van de show-behalve-go ;) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan