Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort circuitdag 22 aug

Wie gaat de battle winnen?

  • Onewheel 1000RR

    Stemmen: 18 69,2%
  • UPP-Racing 600RR

    Stemmen: 8 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
In welke groep hebben jullie gereden. Ik heb vorige jaar op lelystad gereden in de snelste groep van die dag. Ik heb me nu ingeschreven voor de 2e groep op zandvoort maar geen idee of dat te snel gaat? Als ik jullie video's bekijk dan lijkt mij jullie groep prima. Ik rijd overigens wel redelijk wat km per jaar. Ongeveer zo'n 25000.
 
In welke groep hebben jullie gereden. Ik heb vorige jaar op lelystad gereden in de snelste groep van die dag. Ik heb me nu ingeschreven voor de 2e groep op zandvoort maar geen idee of dat te snel gaat? Als ik jullie video's bekijk dan lijkt mij jullie groep prima. Ik rijd overigens wel redelijk wat km per jaar. Ongeveer zo'n 25000.
Volgens de marshall reden we ongeveer midden groep 2, maar we zaten in groep 1 omdat groep 2 vol zat :P
 
In welke groep hebben jullie gereden. Ik heb vorige jaar op lelystad gereden in de snelste groep van die dag. Ik heb me nu ingeschreven voor de 2e groep op zandvoort maar geen idee of dat te snel gaat? Als ik jullie video's bekijk dan lijkt mij jullie groep prima. Ik rijd overigens wel redelijk wat km per jaar. Ongeveer zo'n 25000.

UPP en ik zaten in groep 3, dat is vrij rijden :] :] :]
 
UPP en ik zaten in groep 3, dat is vrij rijden :] :] :]
Ik heb me ingeschreven in groep 2. Voor zover ik weet wordt in groep 2 officieel geen tijdmeeting gedaan, rijd je achter een marchal en is er geen wedstrijd element. Door hieraan te voldoen is mijn motor volgens de voorwaarden van de verzekring gewoon verzekerd. Vanaf groep 3 is het natuurlijk vrij rijden en dan vervalt de verzekering.
 
Ik heb me ingeschreven in groep 2. Voor zover ik weet wordt in groep 2 officieel geen tijdmeeting gedaan, rijd je achter een marchal en is er geen wedstrijd element. Door hieraan te voldoen is mijn motor volgens de voorwaarden van de verzekring gewoon verzekerd. Vanaf groep 3 is het natuurlijk vrij rijden en dan vervalt de verzekering.

Groep 2 is meestal sessie 4 en 5 ook vrij rijden, dus ik denk niet dat je verzekering het gaat dekken. En de eerste verzekering die het rijden op een circuit dekt, moet ik nog tegenkomen. Denk dus dat je je polisvoorwaarden nog maar eens heel goed moet doorlezen op hele kleine lettertjes...
 
Groep 2 is meestal sessie 4 en 5 ook vrij rijden, dus ik denk niet dat je verzekering het gaat dekken. En de eerste verzekering die het rijden op een circuit dekt, moet ik nog tegenkomen. Denk dus dat je je polisvoorwaarden nog maar eens heel goed moet doorlezen op hele kleine lettertjes...
Tja..... de voorwaarden staan erin zoals boven beschreven.

Ik heb ook reeds schriftelijk (e-mail) van de verzekering dat ik die dag gewoon dekking heb. Ik moet natuurlijk dan niet de laatste 2 sessies vrij gaan rijden maar gewoon met de marchall blijven.
 
Laatst bewerkt:
Tja..... de voorwaarden stan erin zoals boven beschreven.

Ik heb ook reeds schriftelijk (e-mail) van de verkering dat ik die dag gewoon dekking heb. Ik moet natuurlijk dn niet de laatste 2 sessies vrij gaan rijden maar gewoon met de marchall blijven.

En welke verzekering is dat??
 
Terug
Bovenaan Onderaan