Honda CBR 600RR 2004 Circuitknaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiXxMunky

MF veteraan
5 jun 2006
2.812
0
Groningen
Vanwege het beginnen aan een nieuwe studie verkoop ik mijn circuitmotor. Het gaat om een:

Honda CBR 600RR 2004

Opties:

- Circuitkappen met snelsluiters (binnenkant voorzien van isolatiemateriaal voor bijvoorbeeld Zolder)
- Voorvering WP
- Achtervering Wilbers
- WP stuurdemper
- WP veervoorspanningverstellers
- Braking wave discs voor en achter
- Brembo radiale rempomp
- Powercommander III USB
- Arrows uitlaatsysteem
- Gear indicator
- Goodyear stalen remleidingen
- Snelgas
- Stompgrippads

Er zitten extra onderdelen bij zoals achtertandwiel, remblokjes, origineel uitlaatsysteem etc.

Begin augustus heb ik de olie ververst en het koelvloeistof vervangen door gedistilleerd water.

staat van de banden:
Bandjes hebben er 2 dagen onder gelegen, vanwege de extreme hitte in augustus heb ik voornamelijk dag 2 slechts de helft van elke sessie gereden, maar ook op dag 1 heb ik niet alle sessies volgemaakt.


FAr9+Hf1d0tA==.jpg


ugZZiCD2Ljw==.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb het al gezien die is zo weg.

ik moet helaas even doorsparen net de oude r6 verkocht.

mooi top ding
 
Super mooie motor!! als je nog onderdelen los weg wil doen... ik heb wel intresse in de stuurdemper! laat maar weten

en natuurlijk ff een KICKJE!
 
Bedankt voor de complimenten! De motor gaat zo in zijn geheel weg. Tenzij een koper de motor zou willen kopen zonder stuurdemper, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. ;)
 
Super mooie motor!! als je nog onderdelen los weg wil doen... ik heb wel intresse in de stuurdemper! laat maar weten

en natuurlijk ff een KICKJE!

Wesss, jij ook hier joh!
Is je racer al een beetje klaar voor het nieuwe seizoen?

Ik ben druk bezig met alle shit inslaan. Ik heb een R6 uit 2000 nu :)
Spreken elkaar nog wel!


Kick voor deze mooie Honda *O*
 
Dacht dat je aankomend jaar supercup wou gaan rijden? Of heb ik dat nu weer verkeerd begrepen? In ieder geval succes met de verkoop ;)
 
Leuke motor!!


Hoeveel km's heeft het blok gelopen?
Contactslot nog aanwezig, en kabelboom nog orgineel??

Zijn er nog dingen die moeten gebeuren?

Eventuele verdere geschiedenis van de motorfiets??
 
Laatst bewerkt:
De motor heeft ongeveer 17.500 km gelopen. De reden dat ik je de exacte km stand niet kan geven is omdat de motor bij mijn ouders in de garage staat en die zijn op vakantie, dus even de km stand doorbellen is er niet bij.

Het contactslot is nog aanwezig & de kabelboom is origineel. Er hoeft verder niets aan de motor te gebeuren, de motor is "raceklaar" zoals dat zo mooi heet.
 
hallo,is de motor nog vrij?zo ja,kun je mij dan je tel nummer mailen,wil evt. zat. langskomen en gelijk alles afhandelen als we er uit komen!
 
De motor is nog vrij en ik wil je best mailen, maar in je profiel staat nog geen email adres en de PB functie heb je uitstaan. Wat is je mail adres?
 
Bolski, Baksteen, Martell of Duderuud, slotje graag voor deze snelst verkochte Circuitracer buiten het seizoen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan