Honda CBR 600RR 2006 13xxx km

Eddow

MF'er
5 jan 2006
144
0
Delft
Beste mede forummers!

Hierbij verkoop ik mijn Honda CBR600 RR uit 2006.

De afgelopen maanden echt te weinig tijd gehad om te rijden en zie dat in de toekomst ook niet veranderen.

Km stand: 14xxx
bouwjaar: 2006, 05
in mijn bezit sinds: 2008, 02
2e eigenaar
bij: 12771 km zijn 12000 km beurt gehad.
Alle beurtjes gehad stempels aanwezig.


Extra's
- Spyball alarm
- Bos uitlaat (orgineel aanwezig)
- Kleine knippers voor (orgineel aanwezig)
- Donker achterlicht met geintegreerde knippers (orgineel aanwezig)
- Onder stuk grijs meegespoten.
- Logo's op remvloeistof reservoir (voor en achter) (orgineel aanwezig)
- Logo op olie dop (orgineel aanwezig)
- Duozadel
- Xenon
- banden voor en achter gemiddeld
- Linker spiegel licht beschadigd door muur in garage
- Altijd binnen gestaan


VRAAGprijs 6000,- of doe een goed bod!

Mailen naar michel[@]autogespot.com


PICS
5.jpg


4.jpg


3.jpg


2.jpg


1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beetje hoge vraagprijs, voor dat geld heb je een 2007 model.
Mooie motor ! Zou hem dolgraag willen hebben... maar eerst even rijbewijsje scoren, en beetje sparen ;)
 
Thanks!

Het is een VRAAGprijs. En zie ook alle extra's + orginele onderdelen die je erbij krijgt!


Geluidje :)
 
Bruut geluid hoor ! Nogmaals een dikke kick !

scared-cat.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben ik ook vaak te vinden met precies dezelfde fiets als deze :Y
Maar dan met een full titanium arrow systeem, die gilt ook lekker in de tunnels })

Kwam een tijdje geleden precies dezelfde fiets tegen als de onze in het forepark, misschien was jij het wel :Y
 
niet boos worden maar gewoon ff realistisch zijn ik bied je 6000 euro wat jij vraagt is van de gekke voor 7500 euro koop je een 2007 dus t nieuwe model
5500 euro voor een 2005 dus ik bied je goed geld dacht ik zo
 
Probeer volgende keer meerdere zinnen te maken dan begrijp ik je ook!

Maar ik accepteer je bod van 6k niet :W
 
niet boos worden maar gewoon ff realistisch zijn ik bied je 6000 euro wat jij vraagt is van de gekke voor 7500 euro koop je een 2007 dus t nieuwe model
5500 euro voor een 2005 dus ik bied je goed geld dacht ik zo
5500 voor een 2005???

Dat zou ik maar heel snel doen dan :')

Leuk geprobeerd hoor maar voor dat geld heb je echt geen cbr600rr in deze staat uit 2005.
 
5500 voor een 2005???

Dat zou ik maar heel snel doen dan :')

Leuk geprobeerd hoor maar voor dat geld heb je echt geen cbr600rr in deze staat uit 2005.

kijk even op marktplaats...... je word ermee dood gegooit maar wel slim om zoveel geld te vragen je legt amper wat bij en je rijd het nieuwe typen.

zullen we een wedje doen dat je hem volgend jaar zomer nog hebt staan vriend? ;)
 
Volgend jaar zomer staat ie er zowieso niet meer ;) Dat is een ding dat zeker is!
Dus die weddenschap wil ik wel aangaan!
 
Kick voor deze prachtige fiets! :]

Ik zie alweer dat topic wordt vervuild :N , Ga dan gewoon niet shoppen boven je budget ;)

Als die dat ervoor wil hebben klaar, heeft waarschijnlijk met veel liefde onderhouden dus ook het geld waard :Y

Suc6 met de verkoop!
 
6.750 euro 14000 km 2006 heel veel carbon !! met garantie bij keri motoren
7500 euro rima motoren 2007 dus t nieuwe model he !!!!
wees realistisch jongens
 
ZeroHero, ik heb jouw naam net ook al voorbij zien komen bij een ander verkoop topic. En daar zat je ook al te zeuren over de prijs.

(Update)
Je loopt overal te reageren dat de prijs te laag is... Zorg nou maar dat je eerst je scooty verkoopt..
(/Update)


Bij deze een 3e kick ! (richting Zero.. :') )
 
Laatst bewerkt:
ZeroHero, ik heb jouw naam net ook al voorbij zien komen bij een ander verkoop topic. En daar zat je ook al te zeuren over de prijs.

(Update)
Je loopt overal te reageren dat de prijs te laag is... Zorg nou maar dat je eerst je scooty verkoopt..
(/Update)


Bij deze een 3e kick ! (richting Zero.. :') )


hahah meen je? :P ,

Windowshopper, shoppen boven hun budget :?
 
ik heb die bij keri gekocht daar heb ik teminste een realistische deal mee kennen maken, dan die gekke prijssen wat jullie allemaal vragen op het forum...... volgend jaar zomer zit je er nog mee. ding van jou heeft niet eens de opties die mijn 600rr heeft whaha lach me dood. nou succes he vriendje ik gun het je wel hoor ken je gouw het nieuwere model kopen whahaha maar denk niet dat het je gaat lukken

groeten ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan