Honda CBR 900 RR Fireblade

ni3k

Rookie
29 okt 2006
8
0
Nederland
Dag,

Ik ben op zoek naar een digitale werkplaatshandboek van een Honda CBR 900 RR Fireblade (uit 1994), oftewel een SC28. Heeft iemand deze of heeft iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?

Gr Niek
 
Dag,

Ik ben op zoek naar een digitale werkplaatshandboek van een Honda CBR 900 RR Fireblade (uit 1994), oftewel een SC28. Heeft iemand deze of heeft iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?

Gr Niek

Ik heb een fiets uit 1995. en ik heb daar ook geen digi manual van kunnen vinden.
wel van 1996 tot 1998.
En dat is vrijwel identiek.
Als je hem niet kan vinden op het internet dan wil ik hem evt wel naar je emailen.
maar het is erg groot, en ik moet het dan in stukjes opsplitsen .. lees veel werk ....
alleen als je hem niet meer kan vinden dus ......
 
Ik heb een fiets uit 1995. en ik heb daar ook geen digi manual van kunnen vinden.
wel van 1996 tot 1998.
En dat is vrijwel identiek.
Als je hem niet kan vinden op het internet dan wil ik hem evt wel naar je emailen.
maar het is erg groot, en ik moet het dan in stukjes opsplitsen .. lees veel werk ....
alleen als je hem niet meer kan vinden dus ......
www.yousendit.com ;)

http://www.repairmanualclub.com/
 
Laatst bewerkt:
op repairmanualclub hebben ze inderdaad dezelfde die ik heb.

Dan zou ik die van jou graag willen ontvangen als dat mogelijk is. Ik heb er zelf 1 van 22Mb maar die is van vrij slechte kwaliteit. Die op Repairmanualclub is 2 keer zo groot, dus ik neem aan ook beter. Misschien zou je hem willen/kunnen uploaden naar Rapidshare, je hoeft hem dan niet op te splitsen in stukjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan