Honda CBR 900 RR Fireblade

MrMisha87

MF'er
11 jun 2013
52
0
Heerhugowaard
Goeie middag mede motormuizen.
Gister heb ik eindelijk me 1ste eigen weg legale motor gekocht.
Het betreft een Honda CBR 900RR fireblade uit 1995
Na een motor te hebben bekeken smorgen die totaal niet goed voelde gingen we richting motorcity amsterdam, en daar stond hij dan mijn natte droom een honda cbr 900rr fireblade met de kleurstelling die ik zo mooi vind, na een test ritje te hebben gemaakt was ik meteen verkocht, ik dacht die moet mee naar huis jammer genoeg moet ik nog 1 week wachten voordat ik me vriendin kan ophalen !
wat een super motor vooral voor mijn formaat, heerlijke handeling, spatzuiver geen roest en krasjes al met al een droom fiets!
En wat een super bedrijf is het zeg motorcity amsterdam, 12 maanden garantie grote beurt voor aflevering naja jullie weten het allenmaal wel

Hier wat fotos van mijn mooie fiets
977803_582676825085831_1719157440_o.jpg


1008360_582676741752506_2093675557_o.jpg


1004040_582676691752511_196574180_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hier een gelukkig mens. Veel plezier ermee.

Heb toevallig vandaag ook een Blade gekocht, een 954.
 
Ik zie hier een gelukkig mens. Veel plezier ermee.

Heb toevallig vandaag ook een Blade gekocht, een 954.

Aah gaaf joh heb je fotos? ik zal ff kijken of je niet een topicje heb aangemaakt!
Maar gefeliciteerd jaa ik was en ben een heel blij persoon met mijn mooie blade echt waar :D
 
Aah gaaf joh heb je fotos? ik zal ff kijken of je niet een topicje heb aangemaakt!
Maar gefeliciteerd jaa ik was en ben een heel blij persoon met mijn mooie blade echt waar :D


Nee, geen topic aangemaakt. Hier even een plaatje.


full




Ik heb ook bij Motorcity gekeken naar een 954. Ze hadden een hele mooie staan en het bedrijf maakte op mij ook een goede indruk. Helaas boden ze een te lage prijs voor mijn Ducati, en er viel niet over te praten. Jammer, want ik had er beslist vertrouwen in.
 
Dat is ook een mooie blade zekerste weten.
Ja motorcity geeft een goed gevoel van vertrouwen
maja als jij vind dat ze te weinig bieden voor je duc moet je het gewoon niet doen
Maar volgens mij ben je er wel uitgekomen ;) :]
 
Heel gaaf dat je voor een echte Fireblade gekozen hebt!! Deze motor hoeft je nooit te vervelen en kun je vele jaren plezier aan hebben. Wees er zuinig op!!
 
Leuk dat je die fiets heb meegenomen. Heb hem daar zien staan, beestje is in een mooie staat. Daar ga je veel plezier aan beleven! heb zelf ook sinds een paar weken een Blade, ik wil niets anders meer:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan