honda cbr 900cc 25kw?

Hondacbr900cc

Rookie
18 okt 2009
5
0
Beste allemaal,

Ik ben zojusit begonnen met het volgen van motorrijlessen en t bevalt me prima. Ik ben ook al bezig met het zoeken naar potentiele motoren. Zo is me oog gevallen op een honda cbr 900cc en de kawasaki zxr.

Mijn neef doet zijn honda cbr weg voor 1900 euro ( aan mij dan ). Ik moet jullie het bouwjaar schuldig blijven...Zijn motor is goed onderhouden, nieuwe banden en heeft er 31000km op zitten. De prijs lijkt mij gunstig omdat er veel op marktplaats bijvoorbeeld staan voor 2500+

Verder vind ik de kawasaki zxr er erggg gaaf uit zien.

Ik moet nog 25kw rijden. Dus mijn vragen aan jullie zijn:
- Is deze honda te begrenzen op 25kw ? ( legaal vast niet, maar illegaal wel ? )
- Rijd deze honda dan nog goed ?
- Hoe klinkt de prijs in jullie oren ?
- Wat zouden jullie kiezen ?
- Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen van deze motoren ?

Allemaal alsvast harstikke bedankt voor jullie antwoorden/opmerkingen !

Groetjes Casper :W
 
Ga eerst eens proefrijden op verschillende soorten motoren om te kijken wat bij je past... 1 cilinder, 2 cilinder, 3 cilinder, 4 cilinder... brik,naked, sporttoer, toer, chopper/custom, supersport, allroad, offroad, super motard, motorscooter... en dan pas verder kijken.

Officieel kan de CBR900 niet op 25kw, maar zo'n ding is ook lomp zwaar (voor 34pk). Kan je beter wat lichters zoeken en knijpen. Maar zoals gezegd, ga eerst eens wat proefrijden na je rijbewijs te hebben gehaald.
 
Beste allemaal,

Ik ben zojusit begonnen met het volgen van motorrijlessen en t bevalt me prima. Ik ben ook al bezig met het zoeken naar potentiele motoren. Zo is me oog gevallen op een honda cbr 900cc en de kawasaki zxr.

Mijn neef doet zijn honda cbr weg voor 1900 euro ( aan mij dan ). Ik moet jullie het bouwjaar schuldig blijven...Zijn motor is goed onderhouden, nieuwe banden en heeft er 31000km op zitten. De prijs lijkt mij gunstig omdat er veel op marktplaats bijvoorbeeld staan voor 2500+

Verder vind ik de kawasaki zxr er erggg gaaf uit zien.

Ik moet nog 25kw rijden. Dus mijn vragen aan jullie zijn:
1- Is deze honda te begrenzen op 25kw ? ( legaal vast niet, maar illegaal wel ? )
2- Rijd deze honda dan nog goed ?
3- Hoe klinkt de prijs in jullie oren ?
4- Wat zouden jullie kiezen ?
5- Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen van deze motoren ?

Allemaal alsvast harstikke bedankt voor jullie antwoorden/opmerkingen !

Groetjes Casper :W

1 Alles kan.
2 Betwijfel het, dat zijn wel zo'n 80pk die je op stal zet.
3 Geheel afhankelijk van technische en uiterlijke staat, bouwjaar en km-stand.
4 Niet doen, kijk ff goed rond naar 600 sportmotoren en probeer zoveel mogelijk.
5 UTFS is een mooi standaard lijstje van.
 
1 Alles kan.
2 Betwijfel het, dat zijn wel zo'n 80pk die je op stal zet.
3 Geheel afhankelijk van technische en uiterlijke staat, bouwjaar en km-stand.
4 Niet doen, kijk ff goed rond naar 600 sportmotoren en probeer zoveel mogelijk.
5 UTFS is een mooi standaard lijstje van.
34PK + 80PK = 114PK
meeste 600cc's komen daar ook al een paar jaar aan hoor :?
heb een paar jaar geleden iemand gezien met 25KW in zijn blade, hij vond het prima rijden...
iig koppel genoeg!
alleen jammer dat ik met mijn volvermogen ER5 leen-fiets hem eruit trok bij t stoplicht :X
 
gewoon niet doen, tuurlijk kun je hem begrenzen tot 34pk maar het gaat echt voor geen meter rijden. Bovendien sta je gewoon zwaar voor lul met je fireblade als je er elke dag wordt uitgetrokken door 30 jaar oude brikkies en honda shadows _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan