Honda CBR 919RR Fireblade 1998 SC33

mariewessels

Rookie
17 aug 2017
1
0
Hi motor vrienden!
Met pijn in mijn hart bied ik mijn racemonster aan. Ik heb de afgelopen anderhalf jaar zo weinig gereden, dat ik de hobby even op pauze ga zetten.
Deze klassieke fireblade met een lage KM-stand van 44215KM heeft wel onlangs nog een aantal vernieuwingen gehad om klaar te stomen voor nieuwe avonturen die we helaas niet gemaakt hebben. De motor heeft overigens binnen gestaan.

**2500 euro**

- Bridgestone banden waar max 200km mee is gereden (zie profiel band op foto); witte velg had de vorige eigenaar bedacht dat wel een vet idee was, nou, vet en vies wordt het zeker :') Nooit aan toegekomen om te veranderen, vond het rijden veel belangrijker haha.
- Gehele revisie zomer 2018
- Nieuwe remschijven & blokken 2018
- HK suspension voorvork zomer 2018 vervangen incl alles wat daarbij komt kijken
- Nieuwe Gel-accu geplaatst vorige maand
- Je krijgt er een nieuwe olie filter + zeker half volle fles olie bij

De blade start direct met de elektrische start. En heeft mij nooit laten staan, is nooit uitgevallen oid. De vorige eigenaar had de motor als een verzamelstuk staan, vandaar de lage KM stand.
Naar mijn mening is het echt een bijzondere motor omdat je je lol op kan op het circuit, maar ook als beginner rijdt de blade heel vergefelijk zoals een 4 cilinder dat hoort te doen, dus kan je mooi wennen om op een hele snelle motor rustig aan wat behendiger te worden.
Zoals op de foto te zien zit er lichte glijschade op de stickers aan de rechter voorzijde.
De knipperlichten voor moeten vervangen worden en achter denk ik ook, daar die te snel knipperen, maar ze doen het wel dus je rijdt er niet direct een bekeuring mee.
Deze motor gaat zeker nog 150000-200000 km mee, uit ervaring met dit model motor kan de bekende monteur je dit bevestigen.
Anyway - echt een leuk racemonster die weinig aandacht vereist. Let me know als je interesse hebt
😊
De motor staat in Zeist. Liefs.

motor1.jpg
 

Bijlagen

  • motor2.jpg
    motor2.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 23
  • motor13.jpg
    motor13.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 20
  • motor7.jpg
    motor7.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 19
  • motor3.jpg
    motor3.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 17
  • motor4.jpg
    motor4.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 23
  • motor9.jpg
    motor9.jpg
    56,9 KB · Weergaven: 24
  • motor8.jpg
    motor8.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 15
  • motor6.jpg
    motor6.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 16
  • motor5.jpg
    motor5.jpg
    50,5 KB · Weergaven: 23
  • motor10.jpg
    motor10.jpg
    57 KB · Weergaven: 16
  • motor11.jpg
    motor11.jpg
    55,5 KB · Weergaven: 19
Terug
Bovenaan Onderaan