Honda CBR 929 en 954 RR Topic

Is er interesse in een 929 en 954 topic?

  • Ja, AL-TIJD al op gewacht

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ja, leuk!

    Stemmen: 41 71,9%
  • Nou...vooruit dan maar

    Stemmen: 2 3,5%
  • Mwa...Niet echt

    Stemmen: 2 3,5%
  • Nee! Het 900RR topic is voor mij voldoende!

    Stemmen: 11 19,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak wel een aparte afspraak ;)

Mijn motor moet namelijk helemaal afgesteld worden.

Ik zou graag langskomen maar moet vanuit almere komen dus dat is niet om de hoek.

succes de 28ste!
 
Die is duur man! :9 Ze gaan weg voor 5 dollar bij andere winkels :+
Heerlijk dat ebay! Vandaag mijn wannabe pazzo's binnen gekregen en ze zien er echt wel dik uit :)

en dat voor 50 euro inclusief verzenden..
Foto´s Lex ...........je weet hoe het werkt :+
 
Gelukt :P
4285261433_96d146035a_o.jpg


4285262357_cbc2d93bd2_o.jpg


4286004192_e476528007_o.jpg
 
Ja joh, maar ik heb een hekel aan egay. :)

Homeau!
Zonde joh, scheelt je centen :)

Of kijk ik gewoon iets krapper omdat ik nog student ben?
Maar goed ook dat ik nog geen volledig salaris heb.. anders had er veel te veel geld in motoren gaan zitten ben ik bang.. :+
 
Homeau!
Zonde joh, scheelt je centen :)

Of kijk ik gewoon iets krapper omdat ik nog student ben?
Maar goed ook dat ik nog geen volledig salaris heb.. anders had er veel te veel geld in motoren gaan zitten ben ik bang.. :+

Ach, dat geld erin pompen leer je na een paar motoren wel af.
Dan ineens heb je geen tijd meer en ben je blij als je een keertje kan rijden, omdat je iedere dag moet werken. In de weekenden ben je blij als je een keer wat klusjes af kan maken in je eigen huissie.
Vervolgens wordt de gedachte, Waarom zoveel geld erin doen voor die paar kilometer per jaar. :z
 
Laatst bewerkt:
maar nog even een vraag, iemand hier heeft ook een laser works onder zijn cbr954rr, zou dit met een db-killer goed genoeg zijn om in lelystad te mogen rijden?

heb net een k&N filter erin gezet voor het afstellen zoals mad racing aangeeft, maar scheelt dit nou qua lawaai?
 
maar nog even een vraag, iemand hier heeft ook een laser works onder zijn cbr954rr, zou dit met een db-killer goed genoeg zijn om in lelystad te mogen rijden?

heb net een k&N filter erin gezet voor het afstellen zoals mad racing aangeeft, maar scheelt dit nou qua lawaai?

Op lelystad wordt er volgens mij niet heel erg streng gecontroleerd.
Het is geen zandvoort of assen met een woonwijk ernaast.
Dus ik verwacht dat je er geen problemen mee krijgt.
K&N maakt ook heel weinig uit qua geluid. :)
 
pfieeewww :z

was bijna bang dat ik dat allemaal weer moest gaan aanpassen, en dat zie ik niet zo zitten.

zal dan maar bij het afstellen ook een run laten maken met powercommander, zodat ik die map erin kan zetten :)

ik hoop dat het lekker weer word die dag O-)
 
Ach, dat geld erin pompen leer je na een paar motoren wel af.
Dan ineens heb je geen tijd meer en ben je blij als je een keertje kan rijden, omdat je iedere dag moet werken. In de weekenden ben je blij als je een keer wat klusjes af kan maken in je eigen huissie.
Vervolgens wordt de gedachte, Waarom zoveel geld erin doen voor die paar kilometer per jaar. :z

Omdat het fucking vet is :P
Plus dat ik wel meer dan een paar km per jaar rijd.. Als ik er geen tijd voor heb dan maak ik het wel, of zorg ik dat ik gewoon overal op de motor heen kan :)

Vorig jaar toch zo'n 10k km gereden..
 
Laatst bewerkt:
Omdat het fucking vet is :P
Plus dat ik wel meer dan een paar km per jaar rijd.. Als ik er geen tijd voor heb dan maak ik het wel, of zorg ik dat ik gewoon overal op de motor heen kan :)

Vorig jaar toch zo'n 10k km gereden..

Ik hoor nu bijna mezelf praten 8 jaar geleden. :P
Toen was ik ook nog student en had ik exact hetzelfde getypt als jij nu doet. :z
 
ben geen student meer en heb vorig jaar toch 18K gereden en dat met 3 keer open blok te hebben gehad :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan