Honda CBR 929 en 954 RR Topic

Is er interesse in een 929 en 954 topic?

  • Ja, AL-TIJD al op gewacht

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ja, leuk!

    Stemmen: 41 71,9%
  • Nou...vooruit dan maar

    Stemmen: 2 3,5%
  • Mwa...Niet echt

    Stemmen: 2 3,5%
  • Nee! Het 900RR topic is voor mij voldoende!

    Stemmen: 11 19,3%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn jullie nooit bang voor een te hoge kilometer stand?

ik weet, en lees hier op het forum dat het onzin is mits er voldoende onderhoud gedaan word.

maar op de een of andere manier heeft niemand interesse in een motor die in de buurt van 50.000km komt..
 
zijn jullie nooit bang voor een te hoge kilometer stand?

ik weet, en lees hier op het forum dat het onzin is mits er voldoende onderhoud gedaan word.

maar op de een of andere manier heeft niemand interesse in een motor die in de buurt van 50.000km komt..

Dat heb ik dus ook wel.
Maar tegenwoordig maak ik me daar minder zorgen om, mede om bovenstaande redenen. :P
 
inderdaad, ik heb maar besloten de komende jaren lekker op de cbr954rr te blijven rijden. Mede omdat iedereen dit de laatste echte blade noemt, en qua afschrijving enz. is het toch niet interesant om wat anders te zoeken.

Deze dan maar gewoon blijven onderhouden en aanpassen, vermogen zit er toch zat in :9~
 
Nou.... dat laatste type blade vind ik wel weer blade-waardig. Ik heb er op gereden, en vind het echt een machtig ding!
Maar qua uitstraling heb je aan de 954 wel ECHT een super ding vind ik.
Schijt aan de km-stand... ik ben niet van plan om hem weg te doen eigenlijk, dus blijf er lekker mee rijden. Daar is ie ook voor ;)

Vorig jaar 11k gereden. Dit jaar ga ik daar nog wel overheen gok ik.
 
:W

Ik ben ook van plan nog vele pretkmtrs te maken met de 954 en heb daarom een vraagje.
Is er hier iemand die ervaringen heeft met zadeltassen op zijn 954??
Heb interesse in zadeltassen van Oxford of Dane ofzoiets, maar ben op zoek naar ervaringen hiermee. Wat voor mij van belang is, is de montage, of dat dat problemen geeft met de demper. Ook het gemak, droog blijven van je spullen, inhoud en het blijven zitten op de brommert zijn voor mij leuk om te weten!!

In mei een aantal keren naar de Eifel, vandaar mijn interesse. Hoef geen complete kledingkast mee te kunnen nemen maar wel iets meer als alleen een schone onderbroek! :+
 
Houd de blade ook. Veel meer bruibaar vermogen komt er toch niet uit de nieuwere types, en zoveel beter word het allemaal niet. Mooi wat upgraden dit type. Beetje tunen.


Hier mijn gespoten kuipjes:

1003267.jpg


1003268.jpg


1003269.jpg


Stickers zitten onder de blanke. Ben benieuwd naar het totaalplaatje.
 
:W

Ik ben ook van plan nog vele pretkmtrs te maken met de 954 en heb daarom een vraagje.
Is er hier iemand die ervaringen heeft met zadeltassen op zijn 954??
Heb interesse in zadeltassen van Oxford of Dane ofzoiets, maar ben op zoek naar ervaringen hiermee. Wat voor mij van belang is, is de montage, of dat dat problemen geeft met de demper. Ook het gemak, droog blijven van je spullen, inhoud en het blijven zitten op de brommert zijn voor mij leuk om te weten!!

In mei een aantal keren naar de Eifel, vandaar mijn interesse. Hoef geen complete kledingkast mee te kunnen nemen maar wel iets meer als alleen een schone onderbroek! :+

Grappig, ik heb deze pasgeleden overgenomen;
Oxford Sport zadeltassen

Prima dingen, maar ik heb ze nog niet compleet op de fiets gezet.
Op het eerste gezicht lijkt het wel goed te passen, al is de ruimte tussen de einddemper en de tas niet heel groot. Komende week krijg ik nog spanbandjes opgestuurd van deze man en dan zal ik het eens optuigen en een piccie plaatsen. :)
Wel erg netjes trouwens van Piet Z. dat hij nieuwe spanbandjes is gaan kopen en deze naar mij opstuurd. :}
 
Grappig, ik heb deze pasgeleden overgenomen;
Oxford Sport zadeltassen

Prima dingen, maar ik heb ze nog niet compleet op de fiets gezet.
Op het eerste gezicht lijkt het wel goed te passen, al is de ruimte tussen de einddemper en de tas niet heel groot. Komende week krijg ik nog spanbandjes opgestuurd van deze man en dan zal ik het eens optuigen en een piccie plaatsen. :)
Wel erg netjes trouwens van Piet Z. dat hij nieuwe spanbandjes is gaan kopen en deze naar mij opstuurd. :}

Ik heb vanmiddag ook een setje bezorgd gekregen, Oxford Zijtassen , maar weet nog niet of ik ze voor mijn eigen motor of die van mijn vrouw ga gebruiken. Op MP staat ook een setje van Dane te koop wat er netjes uitziet, maar ik ben benieuwd naar ervaringen! ;)

Ik wilde eerst ook nog reageren op dat setje dat jij hebt gekocht, maar was net te laat!

Mooi kappensetje hierboven!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet voor niets de reply racer. :P
Maar die tassen van jou zien er hetzelfde uit. Volgens mij is alleen het kleurtje anders.
Hoe het zich gaat gedragen tijdens het rijden moet ik nog uitvinden. Daar ben ik wel benieuwd naar. Zaken als windgevoeligheid e.d. kunnen best rot doen.
 
Maak anders gewoon alvast dat andere topic aan :P dit gaat ook nergens over eigenlijk.

Ik wil pics zien van alle 929/954 members 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan