TNT
MF veteraan
Helaas... 1:10 is redelijk normaal ja...
TNT
TNT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas... 1:10 is redelijk normaal ja...
TNT
Remblokken vervang je toch als de groef in de blokken bijna op is? Zoals dit.
[afbeelding]
Dan heb ik zelf ook een vraag haha. De uitlaat op de motor is een Laser Hotcam.
Dit buisje, is dat de db killer? Want ik krijg het er met geen mogelijkheid eruit.
[afbeelding]
Rij nu alweer een maandje of wat met een 929 maar zomaar eens een paar vraagjes...
Wat is jullie verbruik ongeveer? Ik zit zo 1 op 10 tot 12 best veel of normaal?
Zijn er bepaalde remblokken ( voor ) die erg slecht remmen en mischien juist hele goede?
Zal ze er morgen even uithalen maar ik vind dat het ding slecht remt. Nieuwe olie zit er al in..
als je hem beet pakt met een waterpomptang en dan met een hamer een paar flinke tikken op de tang geeft moet hij wel loskomen...
Zelf rij ik tussen de 1:14 bij een pittig ritje in DLD en rond de 1:16/17 bij rustig tour tempo. Zuinig genoeg vind ik hetik had laatst even gechecked met km stand en bonnetje, kwam ik op 1 : 14,8 uit (sportief rijden, veel optrekken enzo)
Ik heb proefgereden op een 929 uit 2001, en heb hem met de proefrit in zijn 3 gezet en bij 50 km/uur vol open gedraait, is het dan niet zo dat ie in zijn ketting moet klimmen?
Dan nog een vraagje is het een bekend euvel dat je bij warme motor (82 graden) de motor soms echt hard in de versnelling moet drukken?
Damens en heren,
Ik zou graag even aanspraak willen maken op jullie ervaringen met de 929, ik ben op het moment bezig om een 929 te kopen maar heb hierbij even een beetje hulp nodig.
Ik heb proefgereden op een 929 uit 2001, en heb hem met de proefrit in zijn 3 gezet en bij 50 km/uur vol open gedraait, is het dan niet zo dat ie in zijn ketting moet klimmen? Ik vond heel eerlijk gezegd het vermogen een beetje tegen vallen.
Dan nog een vraagje is het een bekend euvel dat je bij warme motor (82 graden) de motor soms echt hard in de versnelling moet drukken?
Alvast bedant voor jullie info
Hahaha nee zo bedoel ik het niet ik bedoel als ik het gas vol open draai en op laat lopen naar 11 k toeren dan moet ie toch wel loskomen voor of zie ik dat helemaal verkeerd? ps heb je een linkje?
Ah okay ik snap het had het dus waarschijnlijk iets overschat.
Jouw motor ziet er ook wel goed uit zeg, alleen moet ik woensdag eerst ff bij een andere nog kijken en btw what happened to the kettingbeschermer?
mag hopen wel harder..Nee joh, want aan het eind van zn 3 gaat ie? Weet het niet zeker hoor maar ergens tussen de 150 en 200 zijn...? Heb er vandaag nog lkkr 150km mee gestuurd!
Motorshopper: Fireblade 929rr grijs
Die van jouw nietmag hopen wel harder..
Die van jouw niet
Of heb je standaard vertanding?
nooit anders gehad.. mijn 954 is gewoon mn straatbike he dat ik er lange stoppies op maak wil niet zeggen dat het een stuntbike is!!Die van jouw niet
Of heb je standaard vertanding?
Oh ok, heb je nog wel een stuntbike?nooit anders gehad.. mijn 954 is gewoon mn straatbike he dat ik er lange stoppies op maak wil niet zeggen dat het een stuntbike is!!
mijn 929 en 954 zijn altijd mn straatbikes geweest. nu heb ik een 2007 gsxr 600 als stunter, daarvoor een 2006 zx636r. literbikes zijn niet fijn voor freestyle. . maar het zijn zulke fijne bikes voor al het andere!!Oh ok, heb je nog wel een stuntbike?
Je wou een GSX-R 600 toch?
Met de 954 heb ik er nooit echt op gelet, maar 200 in 3 moet wel lukken!Heb er nooit zo opgelet maar harder dan 200 in zn 3 gaat hm lijkt mij niet worden toch..