Honda CBR 929 RR Fireblade SC44

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geert

MF veteraan
11 mei 2004
18.443
1
Honda CBR 929 RR Fireblade SC44

Kleurstelling: Blauw/Chrome
Bouwjaar: 2001
Inhoud: 929cc
Vermogen: 135 achterwiel pk's/ 150 krukas pk's
Koppel: 93 Nm
Rubber: Michelin Pilot Powers 120/190 +/- 1500 km mee gereden.
km.stand: 40.000km

Vaste prijs: €6750,--

Extra aan de motor:

bos demper met dB-killer
seatcowl in kleur
stuurdemper Matris 15 kliks
stalen remleidingen
iridium/chrome jetstream kuipruit
kleine knipperlichten
carbonlook hugger over het achterwiel
carbon tankpad orgineel Honda
carbon kroonplaatbeschermer
rimstriping
softgrips handvatten
aluminium voorveerverstellers
aluminium stuurgewichten
aluminium heelplates gelazerd en gepolijst
aluminium rempotlogo
aluminium stepjes
achterspatbord ingekort
did ketting en tandwielen
xenon H7 verlichting
ledjes in stadlicht
vlinderklep verwijderd
powercommender III USB + afgesteld op de bank + eigen mapping
O2 Killer


mensen die intresse hebben kunnen mij bereiken op 0625013463 of mailen op geertnr2@hotmail.com.

z.a77a8054e6d28314e29bc233510a5bd3.jpg

z.dcaa79c421368af8f50491ddc536ba1c.jpg

z.463e4005039f40bb532524e636bb0267.jpg
 
Laatst bewerkt:
He he ,de kogel is eindelijk door de kerk. :Y
Succes met het verkopen van je supergoed verzorgde Blade. ;)

Wat voor iets heb je nu op het oog?
 
Laatst bewerkt:
wil graag wat anders, word zeker weer een Honda.
Het is geen must hem te verkopen. Anders ruil ik hem van de winter in, krijg ik er ongeveer hetzelfde voor.
 
Hee wat leest ik nou ..............toe aan wat anders.


Nou de gene die deze koopt koopt een top fiets en als er een iemand zuinig is op zijn motor dan is dat Geert wel :} :}
 
Geert929RR.jpg



extra piccies

bij vragen kun je ook mailen of msn naar: Geertnr2@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Waar slaat dat nou op.... Verblinden van je tegenliggers!!!!! Je weet zeker dat je gezien word en het is hier een verkoop toppic geen zeur toppic.
Mooie fiets man maar ik hou het nog ff op mijn Soesje.

Succes met de verkoop...
 
ik heb nog wel een adresje voor je voor niet al te veel geld. Moet je het wel zelf inbouwen. Maar dat is niet al te moeilijk.
Als je intresse hebt moet je me maar ff mailen.
 
@R1Fred: Xenon via marktplaats.nl voor rond de 100E gescoord laatst. Alleen de starterkastjes zijn wat aan de grote kant. Ik weet niet of je dat goed kwijt kan op een R1.

@Geert929: mooie bike. Past de kont van een 954 ook op jouw bike? Zo ja, dan heb ik interesse.
 
@R1Fred: Xenon via marktplaats.nl voor rond de 100E gescoord laatst. Alleen de starterkastjes zijn wat aan de grote kant. Ik weet niet of je dat goed kwijt kan op een R1.

@Geert929: mooie bike. Past de kont van een 954 ook op jouw bike? Zo ja, dan heb ik interesse.


ik heb geen idee, maar anders zou je ff ten Kate moten bellen of het subframe redelijk overeenkomt. Ik heb wel is gelezen dat je dat makkelijk kan omzetten. Maar hier in Nederland weet ik niet iemand die dat ooit gedaan heeft.
Subframe in zijn geheel overzetten kan volgens mij wel.
 
mooie blade, ziet er heel goed uit.

ff een vraagje tussendoor, ik zie een hele mooi hugger erop zitten. ben ook op zoek naar een hugger voor mijn 929, maar de meeste zijn zo groot en lomp maar die u erop hebt zitten ziet er strak en klein uit. mag ik vragen waar u die vandaan heeft?

succes met de verkoop..

mvg Tim.
 
kalsbeek in Zwolle. Goedkoop zijn ze niet, maar vond dit model wel mooi.
 
vriendelijk bedankt,

succes met het de verkoop van de super mooie en fijn rijdende blade (ik wil niks anders meer dan een fireblade).

mvg Tim.
 
vriendelijk bedankt,

succes met het de verkoop van de super mooie en fijn rijdende blade (ik wil niks anders meer dan een fireblade).

mvg Tim.


geen probleem. Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik de afgelopen 3 jaar heb gehad.
Wil nu graag een iets jonger model na de winter. Maar ik rij er iig nog iedere week fijn mee. Blijft heerlijk strak sturen. Maar mocht er niemand zijn die deze motor de moeite waard vind dan ruil ik hem in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan