Honda CBR 954 RR Fireblade SC50 2002 5450 euro

Erik Bouw

Die hard MF'er
5 sep 2002
314
0
Breda
Honda CBR 954 RR Fireblade SC50
954cc 4-cilinder 152 pk

Bouwjaar : 06-2002
ca. 35.000 km

In 2009 het volgende onderhoud verricht:
Nieuwe banden Bridgestone BT-003 (niet op de foto)
Olie vervangen
Oliefilter vervangen
Luchtfilter vervangen
Bougies vervangen
Koelvloeistof vervangen
Remvloeistof vervangen
Remblokken vernieuwd

Akrapovic Titanium demper (Originele demper aanwezig)
Spyball alarm incl. SCM certificaat
Wheelstriping wit

Verder volledig origineel en in bijzonder nette staat, zie foto’s!
Heb nog meer foto’s (en in betere resolutie waarop goed te zien is in welke staat de motor verkeert) mail me maar als je deze wilt hebben. Of kom kijken (in Breda)
Kortom, veel motorplezier voor een hele leuke prijs!
Prijs 5450 euro, of doe een goed bod!

Voor vragen, bellen ná 18.00 uur 06-2125363 negen
full
 
1.Krijg echt een vet deja vu van die foto :o Heeft ie al eens eerder te koop gestaan?
2.Interesse in een superblackbird trouwens? O-)
3.En een kick.

3-in-1 bericht :+
 
Zie geen wheelstriping anders ;-)

Verkoop je die Akra ook los (of ruilen tegen een Leo vinci SBK carbon) ??
 
Hij heeft in het voorjaar ook te koop gestaan (marktplaats) door de vorige eigenaar en momenteel door mij.

Ik heb hem toen gekocht om instructie te geven bij de Race Academy in Ales. Ik heb er dus eigenlijk maar 3 dagen mee gereden :-)

Doe hem nu weg omdat ik er toch niet aan toe kom om vaker te rijden.

En voor de oplettende kijker, idd de striping zit er op de foto nog niet op, die heb ik er vlak voor Ales op gedaan.

De BT003's heb alleen de laatste dag mee gereden in de B-groep dus die zijn nog prima in orde!

De Akra los? Was niet mijn eerste plan, maar ik zou zeggen doe eens een goed bod!
 
Hoi Kevin, zag dat je dat op marktplaats ook al had gedaan, je hebt inmmiddels een mailtje van me gehad!

Grt Erik
 
Hoi Kevin, zag dat je dat op marktplaats ook al had gedaan, je hebt inmmiddels een mailtje van me gehad!

Grt Erik


Hoi Erik,

Probeerde je te mailen (2x) maar ik krijg een bounce mail terug.

Het is niet zo netjes (PB sturen heb je uitstaan) maar dan maar even hieronder mijn laatste antwoord wat ik je probeerde direct te mailen:

Dan gaat het voor mij helaas over. 5000 euro incl. was mijn maximum en laatste bod wat ik in gedachten had.

Suc6 met de verkoop,

Kevin
 
Laatst bewerkt:
In deze tijd een bod van 5000 niet accepteren.. Je bent wel heel zeker van je zaak.
 
Het is ook niet heel veel voor zo'n motor. :N
Er moet makkelijk 500 bij kunnen.
 
Ik heb je een mail gestuurd, mocht die niet zijn aangekomen, laat het even weten, of bel even (nul zes - 2125 drie zes 39)
 
hey erik ik heb zojuist je mail gelezen maar ik heb toch besloten om te gaan kijken naar jongere motor (waarschijnlijk weer 600 klasse)... dus suc6 met de verkoop maar dat moet vast lukken want de prijs is goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan