Beste rijders
Na het proberen aan te sluiten van een gear indicator en te kloten met kabels heb ik kortsluiting op mijn CBR gemaakt.
Na wat rook heb ik de boosdoener ( gear indicator ) weer losgekoppeld en de motor starte vervolgens niet.
De kabels/verbindingen van de dynamo naar de spanningsregelaar waren doorgebrand, dus heb die even gestript en nieuwe aansluitingen gemaakt.
De dynamo zelf moet ik nog doormeten.
De verlichting werkt niet, alleen de knipperlichten, remlicht achterrem en claxon werkt.
Alle zekeringen incl start relais waren nog goed.
De accu zelf is ook nog oké en doorgemeten.
Ik kom er zelf niet uit maar zit te denken aan de startknop, (denk dat er daar ook rook vandaan kwam). Heb die even opengemaakt en zag geen gekke dingen . Ook moet ik de startmotor doormeten maar moet nog uitzoeken hoe..
Wie o wie heeft een idee en kan mij helpen ?!?
Na het proberen aan te sluiten van een gear indicator en te kloten met kabels heb ik kortsluiting op mijn CBR gemaakt.
Na wat rook heb ik de boosdoener ( gear indicator ) weer losgekoppeld en de motor starte vervolgens niet.
De kabels/verbindingen van de dynamo naar de spanningsregelaar waren doorgebrand, dus heb die even gestript en nieuwe aansluitingen gemaakt.
De dynamo zelf moet ik nog doormeten.
De verlichting werkt niet, alleen de knipperlichten, remlicht achterrem en claxon werkt.
Alle zekeringen incl start relais waren nog goed.
De accu zelf is ook nog oké en doorgemeten.
Ik kom er zelf niet uit maar zit te denken aan de startknop, (denk dat er daar ook rook vandaan kwam). Heb die even opengemaakt en zag geen gekke dingen . Ook moet ik de startmotor doormeten maar moet nog uitzoeken hoe..
Wie o wie heeft een idee en kan mij helpen ?!?