Twee jaar geleden een Honda cbr f3 circuitfiets aangeschaft ('97) om op een betaalbare manier op het circuit te rijden. Helaas heb ik sindsdien meer tijd besteed aan reparaties dan aan rijden en ik ben er klaar mee. De geschiedenis:
- begin 2008 gekocht bij vd Kuinder Hilversum.
- 4 sessies en 2 sessies gereden op Assen en Zolder. Op zolder versnellingsbak defect, schakelde niet meer terug.
- versnellingsbak vervangen, vervolgens op Assen olielekkage. Kapotte keerring aandrijfas. Na vervanging keerring perfect.
- mei dit jaar getest op dynobank, ging goed: 98 pk aan achterwiel.
- Maand later voor circuitdag liep motor niet netjes - circuitdag afgezegd. Kon probleem niet vinden. Tijdens laatste poging om te starten opeens alle elektriciteit weg.
Met veel tijd en energie weet ik zeker dat ik de motor weer aan de praat krijg, maar die tijd heb ik niet. Met pijn in m'n hart en veel verlies verkoop ik dus dit voor mij nogal mislukte project
Specs:
Honda CBR 600 F3, defect:
- ketting is goed
- Pirelli supercorsa pro's zijn 6 sessies en 2 jaar oud, zien er goed uit
- voor en achter wp gemodificeerde vering
- stalen remleidingen
- k&n filter
- remmen zijn goed
- polyester racekuip
- fireblade demper (voordeel, altijd door geluidskeuring en ademruimte)
- km stand onbekend
- aankoopbon aanwezig
Mijn motoraanhanger met steadystand en disselslot zet ik ook te koop. Aanhanger voor één motor. Is een erg fijn en stabiel aanhangertje. Verlichting werkt, reserveband, oprijplank.
Vraagprijs motor: €750,-
Vraagprijs aanhanger+disselslot: €225,-
Vraagprijs steadystand: €70,-
Alles in één: €900,-
Natuurlijk vind ik van mezelf dat ik erg goed te vertrouwen ben maar zonder gekheid: weet zeker dat de motor door de (hobby)monteur goed te repareren is. Het blok is gewoon goed, net als vering, frame, wielen, banden etc.
Foto nu:
- begin 2008 gekocht bij vd Kuinder Hilversum.
- 4 sessies en 2 sessies gereden op Assen en Zolder. Op zolder versnellingsbak defect, schakelde niet meer terug.
- versnellingsbak vervangen, vervolgens op Assen olielekkage. Kapotte keerring aandrijfas. Na vervanging keerring perfect.
- mei dit jaar getest op dynobank, ging goed: 98 pk aan achterwiel.
- Maand later voor circuitdag liep motor niet netjes - circuitdag afgezegd. Kon probleem niet vinden. Tijdens laatste poging om te starten opeens alle elektriciteit weg.
Met veel tijd en energie weet ik zeker dat ik de motor weer aan de praat krijg, maar die tijd heb ik niet. Met pijn in m'n hart en veel verlies verkoop ik dus dit voor mij nogal mislukte project
Specs:
Honda CBR 600 F3, defect:
- ketting is goed
- Pirelli supercorsa pro's zijn 6 sessies en 2 jaar oud, zien er goed uit
- voor en achter wp gemodificeerde vering
- stalen remleidingen
- k&n filter
- remmen zijn goed
- polyester racekuip
- fireblade demper (voordeel, altijd door geluidskeuring en ademruimte)
- km stand onbekend
- aankoopbon aanwezig
Mijn motoraanhanger met steadystand en disselslot zet ik ook te koop. Aanhanger voor één motor. Is een erg fijn en stabiel aanhangertje. Verlichting werkt, reserveband, oprijplank.
Vraagprijs motor: €750,-
Vraagprijs aanhanger+disselslot: €225,-
Vraagprijs steadystand: €70,-
Alles in één: €900,-
Natuurlijk vind ik van mezelf dat ik erg goed te vertrouwen ben maar zonder gekheid: weet zeker dat de motor door de (hobby)monteur goed te repareren is. Het blok is gewoon goed, net als vering, frame, wielen, banden etc.
Foto nu: