Honda CBR f3 circuitmotor DEFECT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toek

Die hard MF'er
1 aug 2005
336
6
Utrecht
Twee jaar geleden een Honda cbr f3 circuitfiets aangeschaft ('97) om op een betaalbare manier op het circuit te rijden. Helaas heb ik sindsdien meer tijd besteed aan reparaties dan aan rijden en ik ben er klaar mee. De geschiedenis:

- begin 2008 gekocht bij vd Kuinder Hilversum.
- 4 sessies en 2 sessies gereden op Assen en Zolder. Op zolder versnellingsbak defect, schakelde niet meer terug.
- versnellingsbak vervangen, vervolgens op Assen olielekkage. Kapotte keerring aandrijfas. Na vervanging keerring perfect.
- mei dit jaar getest op dynobank, ging goed: 98 pk aan achterwiel.
- Maand later voor circuitdag liep motor niet netjes - circuitdag afgezegd. Kon probleem niet vinden. Tijdens laatste poging om te starten opeens alle elektriciteit weg.

Met veel tijd en energie weet ik zeker dat ik de motor weer aan de praat krijg, maar die tijd heb ik niet. Met pijn in m'n hart en veel verlies verkoop ik dus dit voor mij nogal mislukte project ;(

Specs:

Honda CBR 600 F3, defect:
- ketting is goed
- Pirelli supercorsa pro's zijn 6 sessies en 2 jaar oud, zien er goed uit
- voor en achter wp gemodificeerde vering
- stalen remleidingen
- k&n filter
- remmen zijn goed
- polyester racekuip
- fireblade demper (voordeel, altijd door geluidskeuring en ademruimte)
- km stand onbekend
- aankoopbon aanwezig

Mijn motoraanhanger met steadystand en disselslot zet ik ook te koop. Aanhanger voor één motor. Is een erg fijn en stabiel aanhangertje. Verlichting werkt, reserveband, oprijplank.

Vraagprijs motor: €750,-
Vraagprijs aanhanger+disselslot: €225,-
Vraagprijs steadystand: €70,-

Alles in één: €900,-

Natuurlijk vind ik van mezelf dat ik erg goed te vertrouwen ben O-) maar zonder gekheid: weet zeker dat de motor door de (hobby)monteur goed te repareren is. Het blok is gewoon goed, net als vering, frame, wielen, banden etc.

Foto nu:
full
 
Voor vragen of meer foto's reageer of stuur me een pm.

Hier nog een foto van de aanhanger + steadystand:
full
 
dubbel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De interesse voor het totale pakket dus de motor plus de rest is erg groot. En omdat het me niet handig lijkt om 20 mensen langs te laten komen vraag ik aan degene die geïnteresseerd zijn om te bieden. Degene die voor as weekend het meest heeft geboden mag alles op komen halen, uiteraard na alles bezichtigd te hebben. Bieden begint bij €900,-. Ik verkoop de motor niet los.
 
De interesse voor het totale pakket dus de motor plus de rest is erg groot. En omdat het me niet handig lijkt om 20 mensen langs te laten komen vraag ik aan degene die geïnteresseerd zijn om te bieden. Degene die voor as weekend het meest heeft geboden mag alles op komen halen, uiteraard na alles bezichtigd te hebben. Bieden begint bij €900,-. Ik verkoop de motor niet los.

Beetje jammer... eerst bied je het aan voor die prijs, en dan kun je gewoon doen wie het eerste komt wie het eerste maalt... Maar omdat je nu ineens denkt dat je meer kunt vangen door de interesse ga je het veranderen, en dan als reden geven dat er anders 20 moeten komen kijken? Je had het waarschijnlijk al gewoon aan de eerste verkocht dus dat is een beetje onzin...
 
eerste haalt eerste maalt vind ik ook wel wat het eerste geld

maar als er meedere kapers op de kust zijn zou ik ook het aan de hoogste bieder verkopen
als het om een paar euro gaat maakt het geen verschil maar als er op een geven moment 150 a 200 of mee extra te verdienen is zou ik het gewoon aan de hoogste bieder verkopen simpel weg geld is geld en iedereen moet er tegen woordig hard voor werken dus een kleine extratje op het groote verlies van de ts lijkt me dan niet zo raar mvg suc6 er mee (ps niks te duur)
 
eerste haalt eerste maalt vind ik ook wel wat het eerste geld

maar als er meedere kapers op de kust zijn zou ik ook het aan de hoogste bieder verkopen
als het om een paar euro gaat maakt het geen verschil maar als er op een geven moment 150 a 200 of mee extra te verdienen is zou ik het gewoon aan de hoogste bieder verkopen simpel weg geld is geld en iedereen moet er tegen woordig hard voor werken dus een kleine extratje op het groote verlies van de ts lijkt me dan niet zo raar mvg suc6 er mee (ps niks te duur)
Nee maar iedereen reageerd op die 900 euro ;) Dus niet op een hogere prijs, dus is eigenlijk 1e ook degene die 2e mag kijken -> kopen vind ik ;)
Dan had er gewoon Bieden! moeten staan ipv een vraagprijs ;)
 
eerste haalt eerste maalt vind ik ook wel wat het eerste geld

maar als er meedere kapers op de kust zijn zou ik ook het aan de hoogste bieder verkopen
als het om een paar euro gaat maakt het geen verschil maar als er op een geven moment 150 a 200 of mee extra te verdienen is zou ik het gewoon aan de hoogste bieder verkopen simpel weg geld is geld en iedereen moet er tegen woordig hard voor werken dus een kleine extratje op het groote verlies van de ts lijkt me dan niet zo raar mvg suc6 er mee (ps niks te duur)

Niet mee eens, als ik iets te koop zet met prijs en iemand bied een mooi bedrag dan heeft hij het. Er is na de tijd altijd wel iemand die er meer voor over had, jammer dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan