Honda CBR topic deel 87 Merde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over carnavalspak gesproken;

Hier liep ik laatst nog tegenaan; een nieuw model van Re vit.

FJT090_1010.jpg


Ietsje goedkoper dan de Dane die ik op het oog had, geen goretex maar wel een regenmembraam erin, en meer een allroundjas dan die van Dane. Dus nu wordt het toch nog een keer beide modellen langs elkaar houden.
 
Over carnavalspak gesproken;

Hier liep ik laatst nog tegenaan; een nieuw model van Re vit.

[afbeelding]

Ietsje goedkoper dan de Dane die ik op het oog had, geen goretex maar wel een regenmembraam erin, en meer een allroundjas dan die van Dane. Dus nu wordt het toch nog een keer beide modellen langs elkaar houden.
Gisteren ook nog een aantal revit pakken bekeken, hebben best leuk spul voor schappelijke prijzen.
 
Over carnavalspak gesproken;

Hier liep ik laatst nog tegenaan; een nieuw model van Re vit.

[afbeelding]

Ietsje goedkoper dan de Dane die ik op het oog had, geen goretex maar wel een regenmembraam erin, en meer een allroundjas dan die van Dane. Dus nu wordt het toch nog een keer beide modellen langs elkaar houden.
*O*
Ben benieuwd welke lekkerder zal zitten :Y
 
Gisteren ook nog een aantal revit pakken bekeken, hebben best leuk spul voor schappelijke prijzen.

Deze is 399 in de winkel (herenmodel) de dames hebben te korte mouwen
En de Dane is 449 dus heel veel verschilt het niet.

Alleen de re vit heeft ook doorwaai stukken en dat is voor zomers wel weer lekker.

Beiden zijn dus sowieso niet echt goedkoop maar ik hoop er ook weer een paar jaar mee te doen.

Ik heb zelf al het een en ander van Re vit en ben daar zeer over te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Over carnavalspak gesproken;

Hier liep ik laatst nog tegenaan; een nieuw model van Re vit.

[afbeelding]

Ietsje goedkoper dan de Dane die ik op het oog had, geen goretex maar wel een regenmembraam erin, en meer een allroundjas dan die van Dane. Dus nu wordt het toch nog een keer beide modellen langs elkaar houden.


Das best een mooi pakkie.... :Y
 
Das best een mooi pakkie.... :Y

Hij is er ook bv in deze kleur:

FJT090_5150.jpg


Maar aangezien mijn gele jas nu zo verschikkelijk vies is geworden zie ik z on lichte kleur niet mee zo zitten aangezien ik er toch een paar jaar mee wil doen.
Ik gooi er voor woonwerk wel weer een vestje overheen dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan