Honda CBR1000RR 2010 SC59 racer (verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aros

Die hard MF'er
16 aug 2005
382
4
Zuid Holland
Te koop circuit racer Honda CBR1000RR SC59 2010. In verband met andere prioriteiten, heb ik besloten deze te koop te zetten.

Ik heb de Honda 3 jaar geleden gekocht als circuit motor om vervolgens af en toe een track day te rijden en een paar ZAC race. De motor voldoet aan alle eisen om deel te nemen aan race dagen. Het is een erg fijne en snelle motor die mij nooit in de steek heeft gelaten. Op dit moment staat er ongeveer 11K op te teller. Het onderhoud (wat bij een Honda niet veel is) heb ik op regelmatige basis zelf gedaan.

De motor is voorzien van de volgende opties:
  • Volledige Motoholders race kuip met SBK zit in Pata Honda kleuren.
  • WP shock en WP closed cartridge in de voorvork, 2017 geserviced door Frontrow components, daarna nog 3 circuitdagen gereden.
  • Motoholders aluminium kuip steun en subframe incl. lichte accu
  • Powercommander 3 afgesteld op testbank
  • quickshifter
  • Leovince SBK titanium uitlaat systeem, demper heeft wat schaafplekken ( zo gekocht, niet mee gevallen)
  • Velgen met vaste bussen, haakse ventielen en voorwiel Motomaster / ten Kate remschijven
  • IRC rempomp
  • Active snelgas
  • Renthal handvatten
  • Gipro versnelling indicator
  • DPNS Verstelbare rear set
  • DPNS Sleutel loze tank dop
  • Geen contact sleutel, contact dmv schakelaar op het stuur
  • 1 koelfan handmatig gemaakt

Motor staat op zo goed als nieuwe slicks, voor 12 sessie, achter 4 sessies.
Nummers en stickers zitten niet onder de lak, alleen de honda stickers en logo’s.

Incl. een extra set velgen met vaste bussen, haakse ventiielen en regenbanden, diverse onderdelen (tandwielen, rem koppeling hendel, volledig RVS Akrapovic uitlaat met demper, dual sinter remblokken voor de regenvelgen, 5W40 olie)

Vraag prijs €6200,00
 

Bijlagen

  • IMG_6188.JPG
    IMG_6188.JPG
    371,7 KB · Weergaven: 31
  • IMG_6190.JPG
    IMG_6190.JPG
    334,7 KB · Weergaven: 30
  • IMG_6193.JPG
    IMG_6193.JPG
    323 KB · Weergaven: 30
  • IMG_6194.JPG
    IMG_6194.JPG
    376,1 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan