Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slangetje 2...waar gaat die heen ?

Achter slangetje 3, daarachter...vanaf deze hoek slecht zichtbaar, daar zit bij mij een ook verticale aansluiting waar slangetje 2 op zit ?

Slangetje 3 ..dat aansluitpunt is bij mij een loos pijpje waar bij mij niets op aangesloten zit.
 
Laatst bewerkt:
Daarachter zit bij mij slangetje 2 aangesloten.

full
 
Laatst bewerkt:
Dus... carburatie er weer op, startenstartenstarten en... #*#$&@#&* hetzelfde :( Ik ruik nu duidelijk benzine, dus aangezien dat ik nog adem verzet ik toch mijn aandachtsveld naar de ontsteking.
 
Ik moet om me garminhouder te plaatsen, de kroonplaatbout vervangen.
Hoe haal je die deksel met die puntjes eraf?

full


En hoe vast moet die bout weer aangedraaid worden?

Ik plaats deze vraag ook even in het topic Techniek, vragen en antwoorden..

Kroonplaatbout Honda cbr1100xx Blackbird
 
Laatst bewerkt:
Ik moet om me garminhouder te plaatsen, de kroonplaatbout vervangen.
Hoe haal je die deksel met die puntjes eraf?

[afbeelding]

En hoe vast moet die bout weer aangedraaid worden?

Ik plaats deze vraag ook even in het topic Techniek, vragen en antwoorden..

Kroonplaatbout Honda cbr1100xx Blackbird

Dat middelste zwarte rondje...is van rubber, als je die eruit wipt blijkt er een inbus in te kunnen ;)

Zo uit m'n hoofd zou ik zeggen een 8mm.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de houder van de garmin ook met een rammount vastmaken met de imbusbout van je (in mijn geval linker) clip-on. Werkt bij mij perfect.
imag0043rh.jpg


imag0042gf.jpg


imag0034qt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, maar aangezien ik die houder en bout al gekocht heb ga ik toch voor de kroonplaat oplossing.

Ander vraagje, was die kabel die bij je lader/houder zat lang genoeg om hem naar je accu te trekken?
 
Laatst bewerkt:
nee, stukje aan gesoldeerd, krimpkousje er om en klaar. Bij mij zit ie rechtstreeks op de accu. Wel een zekeringetje er tussen.
 
Ok
ja zekering zit er bij mij al aan standaard.

Ik ga het wel ff meten, anders ff doen wat jij gedaan hebt.... thx
 
Ander vraagje, was die kabel die bij je lader/houder zat lang genoeg om hem naar je accu te trekken?

Ik heb mijn Zumo 350 een paar dagen geleden zoals Golliwog gemonteerd. Bij mij waren de kabels net lang genoeg. Aan einde zat een blokje en nog een zekering.
full
 
Laatst bewerkt:
Ja, hij heeft goed gelopen. Zaterdag de bobines, bougiedoppen en bougies bekijken.
Bij auto's deed ik dat ook wel eens met een plantenspuit om vonkoverslag op te sporen. Weet alleen niet of dat bij een motor ook handig is. Check ook de bobines op haarscheurtjes, zijn n soort gegoten materiaal en als er haarscheurtjes in komen kan t ook gaan overslaan. En de bougiekabels op weerstand (Ohm) meten en opzoeken wat t normaal hoort te zijn (Was het niet 20-25 ohm of zo?).

Brandstofpomp heeft een carb versie niet toch? Zeefje in de brandstofkraan schoon?
En verder als ie toch open ligt, kijken welke sensors er op n carb versie zitten en die even doormeten. In het wphb staan de correcte waarden.
 
De bougiekabels hebben zeker mijn aandacht. Brandstofgedeelte sluit ik nu uit, aangezien ik NU wel brandstof ruik met starten. Ik verleg de gok naar bougiedoppen/kabels en met name de weerstand. Sensoren worden moeilijk. Ik heb een TPS, maar ik vernam dat die niet heel erg in de weg moet zitten. Het enige wat deze moet doen is de ontsteking vervroegen bij hogere toeren. Het enige wat bij mij nog wazig is is de air cut-off valve aan de carburateur. Wat doet dat ding eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan