Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, het is maar een kleine werkplaats en de enige monteur daar ken ik persoonlijk, er is in de regio niet zo heel veel motorkennis in de buurt, deze is maar 5km van mijn huis dus even op de scooter terug dan, en ik heb niet zo'n haast, voor het echte mooie weer begint is hij weer voorzien van alles wat nodig is. :Y

En als Nederbelg een beetje het beste van beide werelden, vlakbij Nederland maar toch vrijstaand wonen en een ruime garage voor de speeltjes. :P

Ik heb ook nog wel wat leuke dingetjes op het oog, vandaag een ipx4 waterdichte case voor mijn Note 4 besteld omdat ik deze als navi wil gaan gebruiken en wat muziek etc. en die komt op een RAM mount op de bout bij de koppeling, verder vind ik de witte lenzen voor de knipperlichten wel mooi en als toetje wil ik binnenkort de nieuwe Sena 10U voor mijn Schuberth C3 pro bestellen voor het nodige audio- en navigatie gewauwel in mijn oren. :]


 
Laatst bewerkt:
Helleu,

Ik wil dus een BB ooit. Echter nu heb ik van't weekend ff op wat andere motoren gereden en die bevielen me maar dikke niets!

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, waar lijkt de BB het meeste op, CBR 1000F (die heb ik zelf) Suzuki Tl1000S of een Kawa ZX6R?
 
Helleu,

Ik wil dus een BB ooit. Echter nu heb ik van't weekend ff op wat andere motoren gereden en die bevielen me maar dikke niets!

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, waar lijkt de BB het meeste op, CBR 1000F (die heb ik zelf) Suzuki Tl1000S of een Kawa ZX6R?
Vergeleken met een cbr 1000.
Gevoelsmatig lichter.( gewicht licht volgens mij niet zo ver van mekaar.)
stuurt makkelijker.
en minder lomp.

Heb zelf overigens een cbr 1000 gehad uit 94
 
wilde vanavond blokkie om, maar hij deed niks de bb.

sleutel omdraaien en dan spyball knopje indrukken, normaal hoor je dan de brandstofpomp.
maar de brandstof pomp hoorde ik nu niet, hij starte wel.

ik vermoed dat de spyball lastig doet.

weet iemand hoe ik die kan omlussen of verwijderen?

van mij hoeft ie niet te werken dat alarm.
 
Heb de beste man al gecontacteerd. Wil m deze week wel ophalen maar t is zo'n tering eind rijden... '( Eerst vervoer ff rondkrijgen.. :)

haha dat zeg ik als hagenaar nou ook altijd van motoren die in groningen of friesland staan. is ergens ook wel goed anders zou ik elke maand wel een oud barrel youngtimer erbij kopen.
wat ga je er mee doen eigenlijk? doorverkopen met winst? want twee rode BB's van 1997 is toch een beetje loos? of wil je een complete donorfiets? :?
 
ik hoorde van iemand dat je de stekker van alarm, dat je daar 2 draadjes moet doorlussen en dat je motor dan weer start zonder alarm.

maar ja welke draadjes zijn dat? ze hebben wel allemaal een nummer

wel een beetje k*t want ik heb 10 mei een rit, en ik ga 17 mei op vakantie, en dan die vervelende vrije dagen er nog tussen 5 mei en hemelsvaart, zijn zaken ook niet open.
 
Laatst bewerkt:
Het is Blackbird hoogseizoen. Er zijn slechts 43 BB's uit 2005 in NL. 26 daarvan zijn origineel in NL geleverd en 6 daarvan staan nog bij de eerste eigenaar. Een van die 6 zet hem nu te koop met 18.067 km en Givi koffer, Bagster tankhoes én drakensticker voor 5.250 euro: http://link.marktplaats.nl/m925411858

En ik heb weer wat andere motorfietsen op het oog dus mijn pas gekochte carbie mag nu alweer naar een nieuwe liefhebber: Motorshopper: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, slechts 26.500 km
 
haha dat zeg ik als hagenaar nou ook altijd van motoren die in groningen of friesland staan. is ergens ook wel goed anders zou ik elke maand wel een oud barrel youngtimer erbij kopen.
wat ga je er mee doen eigenlijk? doorverkopen met winst? want twee rode BB's van 1997 is toch een beetje loos? of wil je een complete donorfiets? :?
:N Datzelfde maatje waarvoor ik die fireblade had, heeft wel interesse in deze BB, ik ben vandeweek wel een paar dagen vrij dus ga even proberen iemand te regelen voor vervoer. Wil dat zware ding niet op een kar hebben :)
 
Zeg Mr2, had jij niet zo'n datasheet over de bb? Zou je die kunnen sturen? Lijkt me wel interessant om eens door te lezen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan